Το Πολεμικό Μουσείο Τρίπολης άνοιξε τις πόρτες του για το Νηπιαγωγείο της Μητρόπολης - Η ανάρτηση Βαλασόπουλου!
Σε ανάρτησή του, ο Παναγιώτης Βαλασόπουλος, αναφέρει ... "Για άλλη μια χρονιά το Πολεμικό Μουσείο Τριπόλεως άνοιξε τις πόρτες του και φιλοξένησε το Νηπιαγωγείο μας στους χώρους του. Τα πλούσια εκθέματα του και η γλαφυρή ξενάγηση των αξιωματικών του, μας οδήγησαν σε μια μικρή αναδρομή στα χιονισμένα βουνά της Αλβανίας και δίπλα στους ήρωες του Αλβανικού μετώπου!! Με μια μικρή χειροτεχνία οι φιλοξενούμενοι μαθητές μας, προσπάθησαν να ανταποδώσουν αυτό το πολύτιμο δώρο. Ευχαριστούμε τον κο Διευθυντή του μουσείου ,ιδιαίτερα όμως την Ταγ/χη κα Πανταζοπούλου , για τις πολύτιμες γνώσεις που μας μεταλαμπάδευσαν!"
Σχετικά Άρθρα
- 30 Ιουνίου | Αλλαγή ώρας -Στις 5.00 το απόγευμα η ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της δημοτικής αρχής Τρίπολης
- Εγκαίνια στην πλατεία Μπασιάκου!
- Δράσεις καταπολέμησης κουνουπιών στον Δήμο Βόρειας Κυνουρίας (εικόνες)
- ΝΔ | Κεφαλογιάννη, Κατσαφάδος, Παπαθανάσης, Χατζηδάκης και Κυρανάκης έρχονται στην Αρκαδία
- Κώστας Τζιούμης: «Αλλάζουμε την εικόνα της πόλης μας με εκτεταμένα έργα ασφαλτόστρωσης» (εικόνες)






