ΤΑΠΤοΚ | Υποβλήθηκε η πρόταση για να γίνει νέος κόμβος στη θέση "Πλάτσα"!
Το έργο κατασκευής νέου κυκλοτερή κόμβου στην θέση Πλάτσα, επί της εθνικής οδού Τρίπολης – Βυτίνας, υποβλήθηκε από την Περιφέρεια Πελοποννήσου προς ένταξη στο ΠΕΠ 2014 – 2020, στο πλαίσιο της ΤΑΠ ΤοΚ 11 πρόσκλησης.
Το εν λόγω έργο, με προϋπολογισμό 470.000 ευρώ, κρίνεται απολύτως αναγκαίο όπως δήλωσε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας, επισημαίνοντας ότι στην πιο πάνω περιοχή καταγράφεται σημαντικός αριθμός τροχαίων.
Το εν λόγω έργο, με προϋπολογισμό 470.000 ευρώ, κρίνεται απολύτως αναγκαίο όπως δήλωσε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας, επισημαίνοντας ότι στην πιο πάνω περιοχή καταγράφεται σημαντικός αριθμός τροχαίων.
Σχετικά Άρθρα
- Δημητσάνα | Νέες ρυθμιστικές πινακίδες στο γεφύρι του Σερά
- Βλάσης: "Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!"
- Εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για την ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας!
- ΕΠΙΣΗΜΟ | Το κολυμβητήριο της Τρίπολης ανοίγει την Πέμπτη (25.6.2026) - Οι ώρες κοινού και η "Αθλητική Ταυτότητα"
- Φόρος τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο - Δίπλα στον Ανδρουλάκη ο Βαγγέλης Γιαννακούρας (εικόνες)
1 σχόλιο
-
O;TI KAI NA ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΤΑΠΤΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΤΑΤΟΥΛΗ.






