Μπαταρίες αποθήκευσης ενέργειας στη Δόριζα | Το Υπουργείο Πολιτισμού στέλνει επιτροπή στην περιοχή
Σύμφωνα με ενημέρωση από τον Πρόεδρο της τοπικής κοινότητας Δόριζας, Τάκη Παπούλια ...
"Ακόμα δεν μαζέψαμε τις κάλπες και το υπουργείο Πολιτισμού στέλνει την Πέμπτη 29/6/23 επιτροπή για να γνωματεύσει αν υπάρχουν σπήλαια στο βουνό που θέλουν να βάλουν τις μπαταρίες των 250MW.
Το πρωί της Πέμπτης πρέπει να είμαστε όλοι εκεί για να εκφράσουμε την αντίδρασή μας."
Σχετικά Άρθρα
- Παναρκαδική - Παγγορτυνιακή: "Οι μέχρι σήμερα παρεμβάσεις δεν επαρκούν για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος στη Γορτυνία"
- Νέα κλοπή στην Καμάρα Μεγαλόπολης
- Η εορτή Πέτρου και Παύλου στο Ελαιοχώρι Αρκαδίας
- 20ο Πανελλήνιο Συνέδριο Χορωδιών από τη Χορωδία Τρίπολης
- Βλάσης: "Πάνω από 1000 νέες θέσεις εργασίας θα προκύψουν από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"
1 σχόλιο
-
Τωρα πλακιτσα κανουνε αφου πρωτα τους δωσανε την εγκριση για να τοποθετηθουν οι μπαταρίες , ερχονται εκ των υστέρων και ταχα ψαχνουνε . Μας δουλευουν πατριωτες !!!!!






