Λουκέτο και στο ταχυδρομείο της Κάτω Ασέας!
Το ακόλουθο κείμενο αποτελεί κραυγή αγωνίας του Δημοτικού συμβούλου Σωτήρη Παπαδημητρίου:
Η πολιτεία και η κεντρική διοίκηση του κράτους, ενώ στα λόγια θέλοντας να χαϊδεύει αυτιά, λέει συνεχώς ότι στηρίζει την αποκέντρωση και την επαρχία, στην πράξη όλα αυτά αποδεικνύουν τα εντελώς αντίθετα.
Αυτό βέβαια δεν αποτελεί ούτε είδηση ούτε είναι κάτι πρωτόγνωρο.
Κινήσεις με σίγουρο αποτύπωμα την σταθερή υποβάθμιση της επαρχίας γίνονται συνεχώς.
Μία τέτοια λαμβάνει χώρα στην περιοχή τέως Δήμου Βαλτετσίου. Το ταχυδρομείο της Κάτω Ασέας σύντομα θα αποτελέσει παρελθόν. Οι έχοντες την ευθύνη και την εξουσία, προχωρούν στο κλείσιμο του εν λόγω ταχυδρομείου, το οποίο στεγάζεται σε δωρεάν παραχωρημένο χώρο.
Κάνω έκκληση στους βουλευτές και τις αρχές του νομού μας να ορθώσουν ανάστημα και να μεταφέρουν την αγωνία, τόσο των λιγοστών κατοίκων της περιοχής όσο και των ανθρώπων που συναναστρέφονται και έχουν σχέση με την περιοχή αυτή.
Πρέπει να σταματήσει άμεσα η απαξίωση και η λεηλάτηση των μη αστικών κέντρων.
Διαφορετικά ας μας δώσουν μόνιμη εντολή εκκένωσης των περιοχών αυτών.
Σχετικά Άρθρα
- Τρίπολη | Καταστηματάρχης σε Κυρανάκη | "Εδώ έχουμε ανταλλαγή προϊόντων, φέρνουν κεράσια, παίρνουν παπούτσια"! (vd)
- Νικηταράς Δολιανών | Αποχωρεί από την Προεδρία ο Νικήτας Κουρνέτας
- Ο Αρκάς Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος σε μια ηχηρή παρέμβαση: «Τίποτα δεν θέλουμε για τον εαυτό μας. Και αυτό το ράσο που φοράμε μας αρκεί»
- Καταγγελία | Κατάστρεψαν μηχάνημα του 1957 που τροφοδοτούσε με λιγνίτη τη ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη - Δείτε εικόνες!
- Estella Festival για 8η χρονιά στο Παράλιο Άστρος!
1 σχόλιο
-
Για αυτό τον λόγο πήραμε 40%, να τα κλείσουμε όλα






