"Έφυγε" ο Βασίλης Ζαραβίνος
Πέρασε σήμερα τον Αχέροντα ένας καλός μου φίλος, ο δάσκαλος Βασίλης Ζαραβίνος, που τα “πέτρινα χρόνια” δώσαμε μαζί σκληρούς πολιτικούς, συνδικαλιστικούς και κοινωνικούς αγώνες.
Διατέλεσε για χρόνια πρόεδρος των δασκάλων και νηπιαγωγών Τρίπολης και Πρόεδρος του Νομαρχιακού Τμήματος ΑΔΕΔΥ Αρκαδίας. Στην 68η Γενική Συνέλευση της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας ήταν Πρόεδρός της. Διατέλεσε επίσης αιρετός εκπρόσωπος στο ΠΥΣΠΕ. Ασχολήθηκε και με την τοπική αυτοδιοίκηση. Όλη του η ζωή ήταν ένας αγώνας υπεράσπισης των θεσμών και της δημοκρατίας.
Ας είναι ελαφρύ το αρκαδικό χώμα που θα τον σκεπάσει. Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένειά του.
Τάσς Αποστολόπουλος
Tags:
Βασίλης Ζαραβίνος,Σχετικά Άρθρα
- Δημητσάνα | Νέες ρυθμιστικές πινακίδες στο γεφύρι του Σερά
- Βλάσης: "Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!"
- Εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για την ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας!
- ΕΠΙΣΗΜΟ | Το κολυμβητήριο της Τρίπολης ανοίγει την Πέμπτη (25.6.2026) - Οι ώρες κοινού και η "Αθλητική Ταυτότητα"
- Φόρος τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο - Δίπλα στον Ανδρουλάκη ο Βαγγέλης Γιαννακούρας (εικόνες)






