Λαγός: "Απομακρύναμε 39 τόνους σκουπιδιών από το Λεβίδι. Η περιοχή έλαμψε"! (εικόνες)
- ΛΕΒΙΔΙ 21/9/23
Σχετικά Άρθρα
- Παπαντωνόπουλος και Μάρκος στο τμήμα scouting της ΠΑΕ ASTERAS AKTOR
- Ο Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης για τη Γορτυνία | "Κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι χρηματοδοτήσεις να προχωρήσουν τις επόμενες εβδομάδες"
- Το Χορευτικό Συγκρότημα του Δήμου Νότιας Κυνουρίας αφηγείται ... χορεύοντας!
- Ένα μικρό διαμάντι παράδοσης στο χωριό Τουρκολέκα Αρκαδίας
- Στην Τρίπολη η Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Κώστας Κατσαφάδος - Οι επαφές της Υπουργού Τουρισμού και του Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης (εικόνες)
7 σχόλια
-
Τζιούμης,, Λαγός ερωτίλας υπουργός πολιτισμού, Μακαρούνης με την μία σπίτια τους, πήγανε την Τρίπολη 50 χρόνια πίσω. Τραβάτε ρε να δείτε τι γίνεται στην Εθνομαρτύρων. Γαμη@τε την πόλη Δεν αφήσατε τίποτα όρθιο
-
Ο Λαγός ειναι σταγόνα στον ωκεανό!
-
Λαγέ το 2019 σε στηρίζανε κάποιοι επώνυμοι της πόλης. Εσύ τους κορόιδεψες ανοιχτά, πιστεύοντας ότι αυτοί είναι χαβάνια. Δεν θα εκλεγείς, θα πας σπίτι σου, ακόμα και οι φίλοι σου δεν γουστάρουν να βλέπουν την φάτσα σου. Πούλησες πολύ παρμύθι Γιώργο
-
Ρε λαγεεεεεεε την δουλειά σου έκανες!!!μπραβο έλα για επιβράβευση σαν τα μικρά παιδάκια!!!
-
ΚΥΡΙΕ ΛΑΓΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΥΡΙΟ ΛΕΒΙΔΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟΙ ΛΕΒΙΔΑΙΟΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.....
-
ΛΑΓΕ ΣΤΟ ΛΕΒΙΔΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ...ΓΙΑΤΙ? ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΒΕΣ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ...ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΚΑΘΑΡΊΣΕΙ Σ ΣΤΟ ΛΕΒΙΔΙ....ΕΧΩ ΑΠΟΡΙΑ ΠΟΣΟΥΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΟ ΛΕΒΙΔΙ.....0000000000000.....
-
Μπράβο Γιώργο έλα να σου δώσω καραμέλα τώρα






