Καθημερινή σειρά της ΕΡΤ κάνει γυρίσματα στον ποταμό Λούσιο! (εικόνες)
Γυρίσματα έγιναν σημερα στον Λούσιο Ποταμό για την καθημερινή σειρά της ΕΡΤ 2 "Ηλέκτρα".
Πρεμιέρα στις Οκτωβρίου 2023, ώρα 19:00.
Μέλη του συλλόγου Κοινόν Καρυτινών ήταν εκεί για να υποδεχθούν και να καλωσορίσουν το συνεργείο.
Φροντίσαμε μάλιστα, σε ένα διάλειμμα των γυρισμάτων να τους προσφέρουμε γλυκό!
Καλή επιτυχία, στη σειρά!
Σας ευχαριστούμε που διαλέξατε τον τόπο μας, άλλη μια φορά!!!
Σας περιμένουμε ξανά!
Σχετικά Άρθρα
- Αντιπρόεδρος Κυβέρνησης: "Νέοι άνθρωποι επιστρέφουν από την Αθήνα για να δουλέψουν στις δυο φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"! (vd)
- Τρίπολη | Ανοιχτή πολιτική συζήτηση του κόμματος Τσίπρα (ΕΛΑΣ) - Θα μιλήσουν Κουφονικολάκου και Θεοδωράκης
- Άστρος | 2ο Πολιτιστικό Παιδικό Πικ Νικ στην Πλατεία Καρτσιώτη
- Για "υπουργικό τουρισμό" στην Αρκαδία κάνει λόγο το ΠΑΣΟΚ
- Σαββατοκύριακο με έκθεση ζωγραφικής στο Παράλιο Άστρος
1 σχόλιο
-
Τι είναι αυτό; τρώγεται;






