ΕΛΜΕ Αρκαδίας | Αυτό είναι το νέο Διοικητικό Συμβούλιο - Πρόεδρος ο Πάνος Ζαφειρόπουλος
Στα γραφεία της ΕΛΜΕ, την Τρίτη 31-10-2023 και στην 1η Συνεδρίαση του νέου Συμβουλίου για το συνδικαλιστικό έτος 2023-2024, συγκροτήθηκε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Αρκαδίας ως εξής:
Πρόεδρος: Πάνος Ζαφειρόπουλος (ΔΑΚΕ)
Αντιπρόεδρος: Γεώργιος Μαρκόπουλος (ΔΑΚΕ)
Γ. Γραμματέας: Αγγελική Κωστάκη (ΔΑΚΕ)
Ταμίας & Οργανωτικός Γραμματέας: Παναγιώτης Βοργιάς (ΔΑΚΕ)
Μέλος: Ανδρέας Γιαννόπουλος (ΑΣΕ-ΠΑΜΕ)
Μέλος: Παναγιώτης Ασβός (ΑΣΕ-ΠΑΜΕ)
Μέλος: Φώτιος Γιακουμής (ΕΑΚΚ)
Σχετικά Άρθρα
- Sports Camp – Ειδικής Αγωγής στον όμιλο της ΑΕΚ Τρίπολης
- «Πώς συμπληρώνω σωστά το μηχανογραφικό μου;»
- Πολιτιστικό Καλοκαίρι 2026 στον δήμο Τρίπολης - Όλες οι εκδηλώσεις!
- Άρχισαν οι απαγορεύσεις | Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς το Σάββατο (27.6.2026) στον δήμο Τρίπολης
- Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η εκδήλωση «Επιλέγω τη Ζωή» στην Πλατεία Άρεως (εικόνες)






