Άγιος Κωνσταντίνος | Εκδήλωση για Θέματα Ισότητας των δύο φύλων και την κακοποίηση των γυναικών (εικόνες)
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών, ο Δήμος Τρίπολης, σε συνεργασία με το Συμβουλευτικό Κέντρο Κακοποιημένων Γυναικών και τον Ξενώνα Φιλοξενίας Γυναικών Θυμάτων Βίας, οργάνωσαν εκδήλωση το Σάββατο στις 25 Νοεμβρίου, στο πνευματικό κέντρο της κοινότητας Αγίου Κωνσταντίνου, για Θέματα Ισότητας των δύο φύλων και την κακοποίηση των γυναικών.
Στην εκδήλωση εκτέθηκαν πίνακες ζωγραφικής της Κωνσταντίνας Κρατημένου.
Τα κεράσματα ήταν από τον Πολιτιστικό Σύλλογο του Αγίου Κωνσταντίνου.






