Κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ Αρκαδίας επισκέφθηκε το Δεκαζειο Γηροκομείο Τρίπολης (εικόνες)
Σχετικά Άρθρα
- Tyros Triathlon: μια παρέα με καρδιά, ένα event με υψηλά standards
- Συνεχίζεται με θετικά αποτελέσματα το πρόγραμμα καταπολέμησης κουνουπιών στον Δήμο Τρίπολης (εικόνες)
- Ίδρυση νέου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου και Ειδικού Νηπιαγωγείου στην Τρίπολη | Τζιούμης: «Στηρίζουμε στην πράξη τα παιδιά και τις οικογένειές τους»
- Παγγορτυνιακή Ένωση | Προτείνει κινητοποιήσεις σε διόδια Νεστάνης και Υπουργείο Υποδομών!
- Στην Τρίπολη ο Πρόεδρος του ΟΠΕΚΑ - Συναντήθηκε με τα στελέχη της Περιφερειακής Διεύθυνσης
8 σχόλια
-
Τους συγγενείς που θέλουμε να το επισκεφθούν δεν τους αφήνουν λόγο COVID..έχουν επτά κρούσματα.στο Δεκαζιο Το κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ το άφησαν.Μαλη Χρόνια με υηεια
-
Ο άλλος ο πανύβλακας ο 19:32 απορεί που φοράνε μάσκες και μιλάει για "παιχνίδια συνωμοσίας". Βρε ηλίθιε έχεις πάρει χαμπάρι ότι οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, οι ηλικιωμένοι εκεί μέσα έχουν υποκείμενα νοσήματα και η παραμικτή ίωση μπορεί να θέσει τη ζωή τους σε κίνδυνο; Βφρε ανεύθυνο αντιεμβολιαστικό ρεμάλι τι βλακείες κάθεσαι και γράφεις για αφέλειες και παιχνίδια συνωμοσίας; Ζωντόβολο. Ουστ
-
Πόσο πολύ απέχει το μυαλό σου από τη γλώσσα σου;
Τι ανοησίες λες, άνθρωπέ μου;
Σε γηροκομείο πήγαν, είναι αυτονόητο ότι θα λάβουν κάθε μέτρο για να προστατέψουν τους ηλικιωμένους! -
Χίλια μπράβο
-
Μόνο για δική σας προβολή η επίσκεψη αυτή.
-
Υποκρισία
-
Μπράβο στο ΠΑΣΟΚ…
-
Οι μασκες γιατι;;; μα ειμαστε τοσο αφελεις η' καπιιοι παιζουν .....παιχνιδια συνωμοσιας. Οι ειδικαρες πιυ πανε να επαναφερουν τον εφιαλτη, λιγο καιρο πριν μας αποκαλυψσν πωςς αδυνατιζουν την αμυνα του οργανισμου. Βεβαιως καποιοι δεν επαψαν να την φορουν. Με τις υγειες τους. Μακρια απο εμας μαδκες και εμβολια.






