Τριαντάφυλλος Σωτηρόπουλος: "Πιστεύω ότι και αυτή η θητεία θα είναι δημιουργική και ανοδική για το Δημοτικό μας Ραδιόφωνο"
Σε μήνυμά του, ο Τριαντάφυλλος Σωτηρόπουλος, αναφέρει: "Μετά τη χθεσινή πρόταση του Δημάρχου Τρίπολης Κώστα Τζιούμη και την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Τριπολης ορίστηκα εκ νέου μέλος του Δ.Σ. της ΔΕΠΕ Τρίπολης. Με αυτή τη νέα θητεία θα συμπληρώσω 20 χρόνια συμμετοχής στις Διοικήσεις της Δημοτικής Ραδιοφωνίας Τρίπολης. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά για την τιμητική πρόταση το Δήμαρχο Τρίπολης αλλά και ολόκληρο το Δημοτικό Συμβούλιο για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπό μου όλα αυτά τα χρόνια. Πιστεύω ότι και αυτή η θητεία θα είναι δημιουργική και ανοδική για το Δημοτικό μας Ραδιόφωνο. Πολλές ευχές σε όλα τα νέα μέλη της Διοίκησης."
Σχετικά Άρθρα
- Δημητσάνα | Νέες ρυθμιστικές πινακίδες στο γεφύρι του Σερά
- Βλάσης: "Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!"
- Εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για την ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας!
- ΕΠΙΣΗΜΟ | Το κολυμβητήριο της Τρίπολης ανοίγει την Πέμπτη (25.6.2026) - Οι ώρες κοινού και η "Αθλητική Ταυτότητα"
- Φόρος τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο - Δίπλα στον Ανδρουλάκη ο Βαγγέλης Γιαννακούρας (εικόνες)






