ΔΕΥΑΤ | Βλάβη και διακοπή νερού στην Τεγέα
Η ΔΕΥΑΤ, στην υπηρεσία και διάθεση των δημοτών κάθε στιγμή του εικοσιτετραώρου, γνωστοποιεί ότι θα υπάρχει διακοπή νερού στη Δ.Ε Τεγέας, λόγω βλάβης στο δίκτυο ύδρευσης.
Βέβαιη για την κατανόηση και συνεργασία εκ μέρους των συμπολιτών ζητά συγγνώμη και ευχαριστεί.
(φωτογραφία αρχείου)
Σχετικά Άρθρα
- Εγκαίνια στην πλατεία Μπασιάκου!
- Δράσεις καταπολέμησης κουνουπιών στον Δήμο Βόρειας Κυνουρίας (εικόνες)
- ΝΔ | Κεφαλογιάννη, Κατσαφάδος, Παπαθανάσης, Χατζηδάκης και Κυρανάκης έρχονται στην Αρκαδία
- Κώστας Τζιούμης: «Αλλάζουμε την εικόνα της πόλης μας με εκτεταμένα έργα ασφαλτόστρωσης» (εικόνες)
- School of Dance Tripolis | Το βράδυ η ετήσια παράσταση της σχολής!






