Χατζόπουλος (ΔΕΥΑΤ): "Είμαστε οι πρώτοι που είχαμε το σθένος να χρησιμοποιήσουμε τη γεώτρηση του Σάγκα"
Στο πλαίσιο συζήτησης που έγινε μέσα στο δημοτικό συμβούλιο - μετά από ερώτηση του κ. Αγγελάκου- για το πρόβλημα λειχυδρίας, ο Αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΤ κ. Χατζόπουλος είπε για τη γεώτρηση του Σάγκα ότι "τη χρησιμοποιούμε όταν χρειάζεται. Κάναμε συνάντηση με τους κατοίκους και τους ενημερώσαμε. Αλλάξαμε το μοτέρ για να μην γίνεται υπεράντληση. Είμαστε οι πρώτοι που είχαμε το σθένος να τη χρησιμοποιήσουμε, μια γεώτρηση που μας ανήκει.
Κάναμε έργο 400.000 ευρώ για τη σύνδεση της γεώτρησης του Κάστρου.
Για τη γεώτρηση της Τεγέας, λειτουργεί κανονικά.
Δεν θα πάρουμε καμία γεώτρηση που δεν χρειάζεται και δεν θα επιβαρύνουμε τη ΔΕΥΑΤ από τη στιγμή που δεν χρειάζεται.»
Σχετικά Άρθρα
- Θέλετε την αλήθεια για τα 6.000.000 € της Γορτυνίας;
- Ιστορική εξέλιξη για τη Βόρεια Κυνουρία | Εντάχθηκε η ανέγερση του νέου Δημαρχείου στο Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης»
- Παγγορτυνιακή: "Θετική εξέλιξη τα 6 εκ. € αλλά δεν κλείνει ο λογαριασμός"
- Βλάσης: "Απαντάμε με έργα - Νέα χρηματοδότηση 6 εκ. € για την Γορτυνία"
- Παπαντωνόπουλος και Μάρκος στο τμήμα scouting της ΠΑΕ ASTERAS AKTOR
1 σχόλιο
-
Μην ξοδεύετε το σθένος σας για τα αυτονόητα. Ή τουλάχιστον μην υπερθεματολογείτε σε κάθε ευκαιρία. Είστε υπηρέτες του λαού και όχι ήρωές του ή Δον Κιχώτες του.






