ΕΛΜΕ Αρκαδίας | Νέο Διοικητικό Συμβούλιο - Παραμένει Πρόεδρος ο Πάνος Ζαφειρόπουλος
Συγκρότηση Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Αρκαδίας
Στα γραφεία της ΕΛΜΕ, την Παρασκευή 24-10-2025 και στην 1η Συνεδρίαση του νέου Συμβουλίου για το συνδικαλιστικό έτος 2025-2026, συγκροτήθηκε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Αρκαδίας ως εξής:
Πρόεδρος: Πάνος Ζαφειρόπουλος (ΔΑΚΕ)
Αντιπρόεδρος: Γεώργιος Μαρκόπουλος (ΔΑΚΕ)
Γενικός Γραμματέας: Παναγιώτης Βοργιάς (ΔΑΚΕ)
Οργανωτικός Γραμματέας: Δημήτριος Κοσκινάς (ΔΑΚΕ)
Ταμίας: Ιωάννα Σόφη (ΔΑΚΕ)
Μέλος: Ανδρέας Γιαννόπουλος (ΑΣΕ)
Μέλος: Δημήτρης Ζαφειρόπουλος (ΑΣΕ)
|
Για το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ
|
||
|
Ο Πρόεδρος
|
Ο Γ. Γραμματέας
|
|
|
Πάνος Ζαφειρόπουλος
|
Παναγιώτης Βοργιάς |
|
Σχετικά Άρθρα
- Διάλογοι για την Ορεινότητα την Παρασκευή στη Δημητσάνα
- Παράλιο Άστρος | Σύστημα αυτόνομης πρόσβασης στη θάλασσα για άτομα με αναπηρία και κινητικά προβλήματα στην παραλία "Καλλιστώ"
- Βλάσης για Μεγαλόπολη | Στην τελική ευθεία το Βιομηχανικό Πάρκο, έρχονται επενδύσεις με 1300 θέσεις εργασίας, προχωρούν οι φυλακές!
- Τρίπολη | 21 ειδικά διαμορφωμένα πλαίσια ανακοινώσεων σε διάφορα κεντρικά σημεία της πόλης!
- Visit Peloponnese: Η Πελοπόννησος περνά στη νέα εποχή του τουρισμού






