Τζιούμης: "Δεν αποκλείεται να αναγκαστούμε να προχωρήσουμε σε διακοπές νερού, αν συνεχιστεί η ανομβρία" (vd)
Για τα προβλήματα λειψυδρίας αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος Τρίπολης κ. Κώστας Τζιούμης.
Ειδικότερα, είπε: «Ο Δήμος Τρίπολης και η ΔΕΥΑΤ έχει καταφέρει να μην έχει γίνει καμία διακοπή νερού στον δήμο Τρίπολης, με εξαίρεση δύο ημέρες το καλοκαίρι στην Τεγέα. Είναι ένα μεγάλο επίτευγμα της ΔΕΥΑΤ. Είναι πρωτοφανές το φαινόμενο να είμαστε στις αρχές Νοεμβρίου και να μην έχει βρέξει.
Το Μεθύδριο έχει περιοριστεί στο ελάχιστο, όπως και η γεωτρήσεις και οι πηγές της Πιάνας.
Κάποια στιγμή, μπορεί να υποχρεωθούμε να κάνουμε διακοπές νερού. Ελπίζουμε ότι θα αλλάξει ο καιρός και θα ξεκινήσουν οι βροχές.
Έχουμε υποβάλλει προτάσεις για ενίσχυση των πηγών και ελπίζουμε ότι θα αξιολογηθούν το συντομότερο δυνατόν.
Αν ο φετινός χειμώνας θα είναι ίδιος με τον περυσινό, θα έχουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα».
Σχετικά Άρθρα
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"






