Παραιτήσεις από την ΕΛΜΕ Αρκαδίας ζητά ο Ηλίας Αγγελάκος
Δήλωση του εκπαιδευτικού και Δημοτικού Συμβούλου Αγγελάκου Ηλία
Από τις δύο μεγαλειώδεις, λαογέννητες διαδηλώσεις – διαμαρτυρίες
του Ιανουαρίου και του Φεβρουαρίου για το έγκλημα των Τεμπών
φαίνεται ότι οι γραφειοκρατικές κάστες του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ αλλά και
άλλων φορέων δεν έλαβαν το ΜΗΝΥΜΑ.
Συνεχίζουν τον ολισθηρό κατήφορο που επέλεξαν να εκτίθενται και να
εκθέτουν τους εκπαιδευτικούς αποφασίζοντας τη μη συμμετοχή στην
εκδήλωση της Κυριακής στις 30 Μαρτίου που θα πραγματοποιηθεί στην
Πλατεία Πετρινού.
Πλέον μονόδρομος η παραίτησή τους.
Σχετικά Άρθρα
- Απάντηση Χασάπη για Μουρτζιά και ανδριάντα: "Ο κ. Αγγελάκος κάνει το άσπρο - μαύρο, προκειμένου να βρίσκεται στη δημοσιότητα"
- Ο Ηλίας Αγγελάκος για τις δημοσιονομικές διορθώσεις στα έργα της ΔΕΥΑΤ και τον ανδριάντα του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη
- Αγγελάκος: "Πολύ φοβάμαι πως θα πληρώσουμε και τα υπόλοιπα έργα του ΤΑΠΤΟΚ"
- Ο Δήμος καλείται να πληρώσει 319.000 € για το έργο της Μουρτζιάς - Τζιούμης: "Δεν έχει ευθύνη η ΔΕΥΑΤ, να πληρώσει το ΤΑΠΤΟΚ, θα κερδίσουμε την ένσταση"
- Εκλογές ΕΛΜΕ Αρκαδίας | Άνετη νίκη με 65% για τη ΔΑΚΕ
8 σχόλια
-
Πορεία για το Μάτι ή την Μάνδρα ή για τον αστυνομικό θα κάνει το αριστερό κίνημα
-
Ντροπή τους!!! Προσβάλλουν τον εκπαιδευτικό κόσμο
-
Άλλος Ζήκος μας βρήκε
-
μπράβο Ηλια
-
Στο Δημοτικό Συμβούλιο θα έχουμε παρατήσεις?
-
Το ΔΣ του συλλόγου αποφάσισε μετά από Συνέλευση; Ή ...οι θεοί αποφασισαν
-
Θα πάρει το μακρύτερο
-
ΤΣΟ ΚΑΙ ΛΟ






