Το Ίδρυμα ''Γρηγόρης Λαμπράκης" αποκτά έδρα στο κτίριο του πρώην Δημοτικού Σχολείου Κερασίτσας
Το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε ομόφωνα για την απευθείας εκμίσθωση, χωρίς δημοπρασία, μιας αίθουσας στο κτίριο του πρώην Δημοτικού Σχολείου της Δ.Κ. Κερασίτσης του Δήμου Τρίπολης (η τελευταία αυτόνομη αίθουσα επί του διαδρόμου) αποκλειστικά ως έδρα του «ΙΔΡΥΜΑ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ».
Η διάρκεια της μίσθωσης αρχίζει από την υπογραφή του μισθωτηρίου συμβολαίου και λήγει στις 31.12.2028.
Ο αντιδήμαρχος Γιάννης Χασάπης σημείωσε ότι αποκαθίσταται μια αδικία για την Κερασίτσα, διότι αποκαθίσταται ένα ιστορικό σωματείο που δεν είναι άλλο από το Ίδρυμα Γρηγόρη Λαμπράκη.
Tags:
Κερασίτσα, Γρηγόρης Λαμπράκης, Ίδρυμα ''Γρηγόρης Λαμπράκης, Δημοτικό Συμβούλιο Τρίπολης, Γιάννης Χασάπης,Σχετικά Άρθρα
- ΕΠΙΣΗΜΟ | Το κολυμβητήριο της Τρίπολης ανοίγει την Πέμπτη (25.6.2026) - Οι ώρες κοινού και η "Αθλητική Ταυτότητα"
- Φόρος τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο - Δίπλα στον Ανδρουλάκη ο Βαγγέλης Γιαννακούρας (εικόνες)
- Η ΔΕΕΠ για τις επισκέψεις κυβερνητικών στελεχών στην Αρκαδία
- Την Παρασκευή η συνάντηση στην Περιφέρεια με στόχο να ξεμπλοκάρει η έναρξη εργασιών στο Ναό του Αγίου Πέτρου Κυνουρίας
- Πελετά | Το Βελανίδι φιλοξενεί τις ζωγράφους Αγγελική Μπόζου, Πέρσα Ζαχαριά και Ιφιγένεια Καμπέρη






