Δίπλα στους πυρόπληκτους της Τεγέας ο Τζιούμης - "Αποτελούν απόλυτη προτεραιότητα για εμάς" (εικόνες)
Η πυρκαγιά, η οποία τέθηκε υπό πλήρη έλεγχο χάρη στις συντονισμένες και άμεσες ενέργειες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, της Αστυνομίας, του Δήμου, των πυροφυλάκων και των εθελοντών, είχε ως αποτέλεσμα την καταστροφή μιας κατοικίας, καθώς και ζημιές σε καλλιεργήσιμες εκτάσεις.
Η Δημοτική Αρχή βρίσκεται σε συνεχή συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, με στόχο την πλήρη καταγραφή των ζημιών και την άμεση υποστήριξη των πληγέντων συμπολιτών μας. Η προστασία της ανθρώπινης ζωής και η έμπρακτη στήριξη όσων επλήγησαν αποτελούν την απόλυτη προτεραιότητά μας. Σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος κ. Κώστας Τζιούμης τόνισε: «Σήμερα επισκεφθήκαμε τις περιοχές που δοκιμάστηκαν από τη φωτιά, για να διαπιστώσουμε από κοντά το μέγεθος των ζημιών και να συνομιλήσουμε με τους κατοίκους. Είναι υποχρέωσή μας να σταθούμε δίπλα σε όσους έχασαν το σπίτι ή την περιουσία τους, να ενισχύσουμε τους αγρότες που επλήγησαν και να φροντίσουμε ώστε να αποκατασταθεί το ταχύτερο δυνατό η καθημερινότητά τους. Παραμένουμε σε επιφυλακή και φροντίζουμε για την ενίσχυση της πρόληψης και της πυροπροστασίας της ευρύτερης περιοχής».
Σχετικά Άρθρα
- Το 1ο Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών «ΝΕΜΑ» άνοιξε τα φτερά του στη Δημητσάνα! (εικόνες)
- Λαϊκή Συσπείρωση Γορτυνίας: "Άμεσα αποκατάσταση βατότητας της ΕΟ Βυτίνας - Αρχαίας Ολυμπίας και διαμόρφωση εναλλακτικών διαδρομών''
- Τρόπαια | Οι Γορτύνιοι αποφάσισαν μαζική κινητοποίηση στις 15 Ιουλίου στο Υπουργείο Υποδομών!
- Πολιτιστικός Σύλλογος Τυρού | Μια χορευτική παράσταση αφιερωμένη στη μνήμη, τις ρίζες και τις ανθρώπινες διαδρομές (vd)
- Χριστογιαννόπουλος | Η περίεργη αντιμετώπιση της επίσκεψης Παπαθανάση στη Μεγαλόπολη από τη δημοτική αρχή και τα ερωτηματικά!
1 σχόλιο
-
Η πυροσβεστική δεν ήταν πουθενά και δεν είχε καθόλου οργάνωση και ας βρεθεί έστω ένας να πει ότι όντως έπραξε και βοήθησε η πυροσβεστική αν δεν ήταν οι κάτοικοι φίλοι και συντοπίτες με τα δικά τους μέσα να περιορίσουν την φωτιά θα είχαν καεί όλα τα σπίτια οπότε μην γράφετε πράγματα που απλά σας λένε να γράψετε χωρίς να ξέρετε...






