Τζιούμης για την επέτειο της Άλωσης: "Θυμόμαστε, ευγνωμονούμε, τιμούμε"
Ο δήμαρχος Τρίπολης Κώστας Τζιούμης προχώρησε στην εξής ανάρτηση για τη σημερινή επέτειο της Άλωσης της Τριπολιτσάς: "23 Σεπτεμβρίου 1821: ο Μανώλης Δούνιας στην τάπια της Μεταμόρφωσης, ο σωσίπατρις Θεόδωρος Κολοκοτρώνης στην καρδιά της Ντρομπολιτσάς, ο αγώνας της λευτεριάς στο δρόμο της νίκης.
Θυμόμαστε, ευγνωμονούμε, τιμούμε. Μια βδομάδα υπερηφάνειας και εορταστικής ανάτασης για την Τρίπολη, μια μέρα - πηγή στοχασμού και αυτοπεποίθησης για το Έθνος."
Σχετικά Άρθρα
- Το 1ο Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών «ΝΕΜΑ» άνοιξε τα φτερά του στη Δημητσάνα! (εικόνες)
- Λαϊκή Συσπείρωση Γορτυνίας: "Άμεσα αποκατάσταση βατότητας της ΕΟ Βυτίνας - Αρχαίας Ολυμπίας και διαμόρφωση εναλλακτικών διαδρομών''
- Τρόπαια | Οι Γορτύνιοι αποφάσισαν μαζική κινητοποίηση στις 15 Ιουλίου στο Υπουργείο Υποδομών!
- Πολιτιστικός Σύλλογος Τυρού | Μια χορευτική παράσταση αφιερωμένη στη μνήμη, τις ρίζες και τις ανθρώπινες διαδρομές (vd)
- Χριστογιαννόπουλος | Η περίεργη αντιμετώπιση της επίσκεψης Παπαθανάση στη Μεγαλόπολη από τη δημοτική αρχή και τα ερωτηματικά!






