Τρίπολη - Διαπαραταξιακή επιτροπή θα συναντηθεί με Χρυσοχοίδη | Θα ζητηθεί ενίσχυση προσωπικού της αστυνομίας και κάμερες ασφαλείας
Διαπαραταξιακή επιτροπή, αποτελούμενη από εκπροσώπους των παρατάξεων Τζιούμη, Σμυρνιώτη και Γούργαρη, θα προχωρήσουν σε συνάντηση με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη τις αμέσως επόμενες ημέρες.
Αυτό αποφασίστηκε στο δημοτικό συμβούλιο Τρίπολης.
Προηγήθηκε μεγάλη συζήτηση και εν τέλει ειπώθηκε ότι στη συνάντηση με τον Υπουργό θα ζητηθεί ενίσχυση του προσωπικού της αστυνομίας και τοποθέτηση καμερών ασφαλείας, στη λογική αποφάσεων που υπήρξαν αντίστοιχα για δήμους της γειτονικής Μεσσηνίας.
Γενικότερα, στο συμβούλιο υπήρξαν τοποθέτησης έντονου προβληματισμού για τις τελευταίες ληστείες σε χωριά.
Σχετικά Άρθρα
- Κώστας Τζιούμης: «Ο ανδριάντας του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη επιστρέφει ατσαλωμένος και ανανεωμένος»
- Παράταση εγγραφών σε βρεφικούς-παιδικούς σταθμούς του Δήμου Τρίπολης
- ΕΚΟ ACROPOLIS RALLY Road Safety το Σάββατο στο Λεβίδι
- Ο Δήμος Τρίπολης πρωτοπορεί με το ευρωπαϊκό πρόγραμμα GREENLINK (εικόνες)
- Δωρεάν καλοκαιρινό Sports camp στο ΔΑΚ Τρίπολης - Η ανακοίνωση για τις αιτήσεις!






