Η ομάδα της Χορωδίας του ΚΑΠΗ έκοψε την πίτα της (εικόνες)
Ένα όμορφο μεσημέρι Κυριακής η ομάδα της χορωδίας του ΚΑΠΗ,,κόψαμε την πίτα μας .
Χρόνια πολλά.
Καλή χρονιά .
Με υγεία ,αγάπη και πολλές εκδηλώσεις με παραδοσιακά και λαϊκά τραγούδια .!!
Ρεπορτάζ Σούλα Παυλή
Εργαστήρι δημοσιογραφίας ΚΑΠΗ Τρίπολης
Σχετικά Άρθρα
- Έκθεση Ζωγραφικής και Πηλού το Σαββατοκύριακο στο Παράλιο Άστρος
- Επιθεώρηση για αντιπλημμυρικά και αντιπυρικά έργα στην περιοχή του Δασαρχείου Βυτίνας (εικόνες)
- Με φανέλες του Αστέρα Χατζηδάκης, Κυρανάκης και Βλάσης! (εικόνες)
- Διάλογοι για την Ορεινότητα την Παρασκευή στη Δημητσάνα
- Παράλιο Άστρος | Σύστημα αυτόνομης πρόσβασης στη θάλασσα για άτομα με αναπηρία και κινητικά προβλήματα στην παραλία "Καλλιστώ"
1 σχόλιο
-
Καλά ρε σεις δεν έχετε δουλειά να κάνετε εκεί στο ΚΑΠΗ και κόβετε συν΄χεια πίτες; Αφού κόψατε μία συνολικά ως ΚΑΠΗ τις υπολοιπες τι τις θέλετε σκριβώς; Για τις φωτογταφίες;Αφού τα ίδια άτομα είσαστε






