Menu
RSS
Πέμπτη, 25/06/2026
kalimera-arkadia logo
kalimera Arkadia Facebook pageKalimera Arkadia TwitterKalimera Arkadia YouTube channel
ΚΤΕΛ Αρκαδίας
kalimera728

Βλάσης: "Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!"

Βλάσης: "Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!"
Σε ανάρτηση του, ο Υφυπουργός Παιδείας και βουλευτής Αρκαδίας, Κώστας Βλάσης, αναφέρει ... 
Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!
Σε άψογη συνεργασία με τον Δήμαρχο Γιώργο Καμπύλη, ο οποίος έγκαιρα έκανε όλα τα απαραίτητα βήματα, και τον Υπουργό Εσωτερικών Θοδωρή Λιβάνιο, εξασφαλίσαμε την ένταξη στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» του έργου «Μελέτη και κατασκευή κτιρίου για ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας»!
Το έργο έχει προϋπολογισμό άνω των 4,5 εκατ. Ευρώ και θα αναβαθμίσει σημαντικά τη συνολική λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών.
Με όραμα και πρόγραμμα συνεχίζουμε να στηρίζουμε τον τόπο μας, όχι στα λόγια, αλλά στην πράξη!

4 σχόλια

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026 13:17 Σύνδεσμος σχολίου

    Σύμφωνα με το πρόγραμμα Αντώνης Τρίτσης, κάθε έργο αρχίζει να υλοποιείται τήν 1 τού επόμενου έτους έφ όσον έχει γίνει η μελέτη. Μιλάμε για για το 2028 θα αρχίσει τι έργο (;) αλλά αυτοί εδώ το ανακοινώνουν για δικούς τους λόγους......

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026 09:58 Σύνδεσμος σχολίου

    Ετούτοι δεν κάνουν άλλη δουλειά, παρά να ευλογανε ο ένας τον άλλο, να πουλάνε παραμύθι κάργα, ότι θα ζωντανέψουν μία περιοχή πού μαραζώνει πραγματικά. Κόψτε ρε τη διαφήμιση, κάντε κανένα έργο τής προκοπής, αφήστε τα μπαλώματα, ο δήμαρχος τών μπαλωμάτων. Έχουν περάσει πολλοί δήμαρχοι από τη βόρεια Κυνουρία, αλλά τούτος εδώ μόνο πού δεν προσκυνάει τούς άριστους τού Κούλη. Τεμεναδες κάνει, τουλάχιστον να κερδιζε καί κάτι...... τίποτα. Τόση αφοσίωση καί λατρεία πού δείχνει στο κόμμα, αν τήν έδειχνε στον δήμο θα γινόταν κάτι. Δήμαρχε, κόψε τη δυσφήμηση, δεν υπάρχουν μόνο ΝΔ στον δήμο, η μαγκιά είναι να σε παραδεχτούν καί οι πολιτικοί αντίπαλοι. Το παρακάνεις πια. Οι προηγούμενοι δήμαρχοι κάνανε έργο, χωρίς να λιβανιζουν όλη μέρα τούς υπουργούς. Τι νόημα έχει να μάς ανακοινώσει ο Βλάσης για το δημαρχείο. Αυτό είναι δική σου δουλειά καί μόνο. Από τήν τσέπη του θα τα βάλει ι Βλάσης;; Μήπως σού τραβάνε τι χαλί κάτω από τα πόδια για να αναδειχτούν αυτοί, γιατί για πολιτικούς μιλάμε, όχι για καλά παιδιά.. .... πρόσεχε λοιπόν καί κάνε κουμάντο καί συνεννόηση με τούς δημότες σου. Με συμπάθεια στο λέω, αν καί δεν......σε πάω καθόλου

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Τρίτη, 23 Ιουνίου 2026 22:53 Σύνδεσμος σχολίου

    Πώς έλεγαν παλιά οι πολιτικάντηδες: "κατόπιν ενεργειών μου".

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Τρίτη, 23 Ιουνίου 2026 22:25 Σύνδεσμος σχολίου

    Δε μου λες ;
    Έχεις αντιληφθεί τι συμβαίνει στον Ν. Αρκαδίας ;
    Ξέρεις ότι ο Νομός πεθαίνει ;
    Γνωρίζεις ότι βρίσκεται στο δεινότερο διαχρονικό του σημείο ;

Προσθήκη σχολίου

Επιστροφή στην κορυφή

Διαβάστε επίσης...