Δήμος Τρίπολης | Θερμές ευχαριστίες προς τον Εμπορικό Σύλλογο Τρίπολης «Ο Ερμής» για τη δωρεά γατοτροφής (εικόνες)
Ως Αντιδήμαρχος Πρωτογενούς Τομέα, Προστασίας και Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων Συντροφιάς και Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου Τρίπολης, επιθυμώ να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς τον Εμπορικό Σύλλογο Τρίπολης «Ο Ερμής» για την πολύτιμη προσφορά ποσότητα γατοτροφής προς τον Δήμο Τρίπολης.
Η ευγενική αυτή δωρεά αποτελεί μια έμπρακτη απόδειξη κοινωνικής ευαισθησίας και αλληλεγγύης απέναντι στα αδέσποτα ζώα συντροφιάς της πόλης μας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στις καθημερινές προσπάθειες που καταβάλλει ο Δήμος για τη φροντίδα και την προστασία τους.
Η στήριξη φορέων και συλλογικοτήτων της τοπικής μας κοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντική και ενισχύει το έργο που υλοποιείται καθημερινά για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των αδέσποτων ζώων και την προστασία των πολιτών. Τέτοιες πρωτοβουλίες αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση και αναδεικνύουν το υψηλό αίσθημα ευθύνης και προσφοράς που διακρίνει τον Εμπορικό Σύλλογο Τρίπολης «Ο Ερμής».
Ευχαριστούμε θερμά τη Διοίκηση και τα μέλη του Συλλόγου για τη σημαντική αυτή συνεισφορά και ευχόμαστε η συνεργασία μας να συνεχιστεί με τον ίδιο ζήλο και στο μέλλον, προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και των αδέσποτων ζώων που έχουν ανάγκη τη φροντίδα όλων μας.
Ο Αντιδήμαρχος Πρωτογενούς Τομέα, Προστασίας και Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων Συντροφιάς και Δημοτικών Ενοτήτων Δήμου Τρίπολης
Χασάπης Δ. Ιωάννης



Σχετικά Άρθρα
- Το ημερολόγιο εκδηλώσεων στην Αρκαδία (ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ)
- Ο Βαγγέλης Γιαννακούρας για τις επισκέψεις Υπουργών στην Αρκαδία: "Πολύ λάδι και από τηγανίτα τίποτα"
- ΝΔ | Η Βάλια Μαυραϊδοπούλου για την Πολιτική Ακαδημία στην Τρίπολη (εικόνες)
- Το βράδυ τα εγκαίνια στην πλατεία Μπασιάκου!
- Τι φταίει; Γράφει ο Ι.Γ. Ασημακόπουλος






