Κάλεσμα Βόσνου σε Αλεξάκη για συστράτευση στις δημοτικές εκλογές
Μετά την ανακοίνωση ανεξαρτητοποίησης του Βασίλη Αλεξάκη από την παράταξη του Δημάρχου, ο Δημήτρης Βόσνος έγραψε στη σελίδα του: «ΧΑΙΡΕΤΙΖΩ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΑΛΕΞΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΙΣΧΥΡΉ ΟΜΑΔΑ ΤΕΓΕΑΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΝΑΓΚΗ ΕΧΕΙ Η ΤΕΓΕΑ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΑΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ»
Σχετικά Άρθρα
- Παναρκαδική - Παγγορτυνιακή: "Οι μέχρι σήμερα παρεμβάσεις δεν επαρκούν για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος στη Γορτυνία"
- Νέα κλοπή στην Καμάρα Μεγαλόπολης
- Η εορτή Πέτρου και Παύλου στο Ελαιοχώρι Αρκαδίας
- 20ο Πανελλήνιο Συνέδριο Χορωδιών από τη Χορωδία Τρίπολης
- Βλάσης: "Πάνω από 1000 νέες θέσεις εργασίας θα προκύψουν από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"
3 σχόλια
-
Μυρίστηκε αίμα ο Μητσάρας
-
Ο Βόσνος που έσωσε την Τεγέα. Για πες μας τι έλεγε στο δικαστήριο για τον Βόσνο ,ο Σμυρνιώτης. Θα ακούσουμε ωραία πράγματα στις εκλογές.
-
Μάλλον ξέχασες τότε που σε πούλησε ο Αλεξάκης Βοσνο;
Αλλά για την καρέκλα και με το διάολο στρατεύεται κάνεις.






