Με τον Μέγα ο δημοτικός σύμβουλος Μπάμπης Γεωργακόπουλος: "Θα κάνω το παν για να κρατήσουμε ζωντανή τη Γορτυνία"
Μετά την δημόσια ανακοίνωση απόσυρσης του Γιάννη Θεοδωρακόπουλου, ο δημοτικός σύμβουλος Μπάμπςη Γεωργακόπουλος, έγραψε: "Μετά από αρκετη σκεψη και με διαλόγους στην τοπική κοινωνία αν θα ασχοληθώ πάλι με τα κοινά! Πήρα την απόφαση να κατέβω με τον συνδυασμό "Η Γορτυνία που μας Αξίζει" με επικεφαλής τον γιατρό κύριο Μεγα Παναγιωτη !!
Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους τους υποψήφιους !! Η Γορτυνία θέλει πολλή δουλειά και πρόγραμμα, εγώ από την πλευρά μου θα κάνω το παν ώστε να μπορέσουμε να την κρατήσουμε ζωντανή!!! Από την πλευρά μου, στον πρωτογενή τομέα θα κάνω το παν για την καλύτερη ποιότητα κ καθημερινότητα διότι ζω τα προβλήματα κάθε μέρα!!!"
Σχετικά Άρθρα
- Δημητσάνα | Νέες ρυθμιστικές πινακίδες στο γεφύρι του Σερά
- Βλάσης: "Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!"
- Εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για την ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας!
- ΕΠΙΣΗΜΟ | Το κολυμβητήριο της Τρίπολης ανοίγει την Πέμπτη (25.6.2026) - Οι ώρες κοινού και η "Αθλητική Ταυτότητα"
- Φόρος τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο - Δίπλα στον Ανδρουλάκη ο Βαγγέλης Γιαννακούρας (εικόνες)






