Γιώργος Μπέζος για Βλάση: "Με τον Κώστα υπάρχει αμοιβαία εκτίμηση"
Σε ανάρτησή του, ο κ. Γιώργος Μπέζος, σημειώνει ... "Σήμερα μας επισκέφθηκε στον ΕΦΚΑ, ο Βουλευτής Αρκαδίας Κ. Βλάσης. Με το Κώστα που γνωριζόμαστε από παλιά και υπάρχει μια αμοιβαία εκτίμηση, μπορεί να ανήκουμε σε διαφορετικούς πολιτικούς χώρους, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν μπορούμε να συζητάμε και πολυ περισσότερο να του θέτουμε τα σοβαρά προβληματα που "ταλαιπωρούν" τον ΕΦΚΑ και κατ, επέκταση τους πολίτες_συμπατριωτες μας!
Κώστα σου εύχομαι καλή δύναμη, καλή συνέχεια και καλή προσωπική σου επιτυχία!! Τώρα για το κόμμα σου δε στο εύχομαι (θέλω να είμαι ειλικρινής), γιατί όπως και σου είπα επιβάλλεται το συντομότερο αλλαγή πολιτικής με πολιτικη αλλαγή.
Υ. Σ Πάντως φίλοι μου, για το εάν σκέφτεται να κατέβει Περιφερειάρχης ήταν πραγματικά σφίγγα!!"
Σχετικά Άρθρα
- Kολυμβητήριο Τρίπολης | Οι ώρες λειτουργίας για το κοινό - Υποχρεωτικά μέσω σωματείων τα παιδιά ηλικίας 5 έως 14 ετών
- Ο Αστέρας AKTOR ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της συνεργασίας με τον Θοδωρή Τσιλιμίγκρα
- Πανηγυρικός Εσπερινός στο Ναό Τιμίου Προδρόμου Λεβιδίου (εικόνες)
- Το ημερολόγιο εκδηλώσεων στην Αρκαδία (ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ)
- Εθνική οδός Τρίπολης - Πύργου | Οριστικός ανάδοχος για έργα 1.000.000 € στο προβληματικό σημείο στα Λαγκάδια
4 σχόλια
-
Μην τον ξεχάσεις Κώστα μετά τις εκλογές. Να τον κάνεις διοικητή κέντρου υγείας Δημητσάνας
-
Αμοιβαία εκτίμηση και με τον Πολάκη έπρεπε να προσθέσεις κύριε Γιώργο......!!!!!!
Εσύ μας το έχεις πει!!!
Δε ξεχνάμε!!!! -
τι είπες ρε θεέ
-
Όπου Φύσσα ο άνεμος .
Κλασική νοοτροπία πασοκων
Πάνω απολα το συμφέρον .






