Κασσελάκης: "Θα πάω σύντομα στρατό -“Θέλω παραμεθόριο”!"
Ο Στ. Κασσελάκης, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star και την Μάρα Ζαχαρέα, τόνισε ότι σύντομα θα πάει στον στρατό. Όπως είπε «Θέλω να πάω στην παραμεθόριο. Είναι συγκινητικό να ζω στην χώρα μου και να την υπηρετώ».
Ο Στέφανος Κασσελάκης ανήκει στην ειδική κατηγορία των Ελλήνων Εξωτερικού που μπορεί να εκπληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις μέχρι το 38o έτος της ηλικίας του, υπηρετώντας είκοσι ημέρες στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις και εξαγοράζοντας -αν θέλει-το υπόλοιπο της θητείας του.
Tags:
Στέφανος Κασσελάκης,Σχετικά Άρθρα
- To τμήμα Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης της ΑΕΚ Τρίπολης στο "επιλέγω ζωή"
- Χατζηδάκης - Κυρανάκης - Βλάσης | Ανακοινώσεις για πιο μόνιμες λύσεις στη Γορτυνία, έργα στη Μεγαλόπολη και επενδύσεις στη ΒΙΠΕ Τρίπολης
- Έκθεση Ζωγραφικής και Πηλού το Σαββατοκύριακο στο Παράλιο Άστρος
- Επιθεώρηση για αντιπλημμυρικά και αντιπυρικά έργα στην περιοχή του Δασαρχείου Βυτίνας (εικόνες)
- Με φανέλες του Αστέρα Χατζηδάκης, Κυρανάκης και Βλάσης! (εικόνες)
2 σχόλια
-
Το νου σου στη πινέζα!!!!!!!
-
Καλσόν ισοθερμικά να πάρεις!!!






