ΙΝΚΑ | Καλεί τους καταναλωτές σε μποϊκοτάζ στις 19 Φεβρουαρίου – «Να μην ξοδέψουμε ούτε ένα ευρώ»
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
«Το ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας καλεί τους πολίτες καταναλωτές την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2025 να μην ξοδέψουμε ούτε καν ένα ευρώ στην αγορά.
Εάν είναι δυνατόν να μην πληρώσουμε εκείνη την ημέρα του μήνα 19 Φεβρουαρίου 2025 ούτε ένα ευρώ σε τράπεζες, κράτος, νερό, ρεύμα, τηλέφωνα, καύσιμα, σούπερ μάρκετ, καφέ, εστιατόρια, εμπορική αγορά, ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά καταστήματα και πουθενά ευρώ στην αγορά.
Ας στείλουμε όλοι μαζί το μήνυμα πως αφεντικά της αγοράς είναι οι πολίτες καταναλωτές.
Φτάνει πια με την κοροϊδία παραπλάνηση, αισχροκέρδεια, κερδοσκοπία εις βάρος των πολιτών καταναλωτών.
Όλοι είμαστε πολίτες καταναλωτές και πόσο άλλο θα αντέξουμε να μην τα βγάζουμε πέρα;
Φτάνει και δεν φτάνει να έχουμε λεφτά μέχρι τα μισά του μήνα.
Πόσο ακόμα ανοχή; Μια ημέρα, είναι αυτή, που πρέπει να δείξουμε την δύναμή μας».
Σχετικά Άρθρα
- Περιφερειακή Επιτροπή | Αποφάσεις για την Αρκαδία - Οριστικός ανάδοχος για τα έργα στα Λαγκάδια
- Tyros Triathlon: μια παρέα με καρδιά, ένα event με υψηλά standards
- Συνεχίζεται με θετικά αποτελέσματα το πρόγραμμα καταπολέμησης κουνουπιών στον Δήμο Τρίπολης (εικόνες)
- Ίδρυση νέου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου και Ειδικού Νηπιαγωγείου στην Τρίπολη | Τζιούμης: «Στηρίζουμε στην πράξη τα παιδιά και τις οικογένειές τους»
- Παγγορτυνιακή Ένωση | Προτείνει κινητοποιήσεις σε διόδια Νεστάνης και Υπουργείο Υποδομών!






