Χωρίς ίντερνετ ένα μεγάλο τμήμα της Γορτυνίας!
Προβλήματα στην πρόσβαση σε υπηρεσίες διαδικτύου εντοπίζεται σε ένα πολύ μεγάλο τμήμα της Γορτυνίας.
Αυτό μεταφέρει στο "Καλημέρα Αρκαδία" αναγνώστρια από την περιοχή.
"Σχεδόν όλη η Γορτυνία από χτες είναι χωρίς ίντερνετ, κάποια οπτική ίνα έχει κοπεί μας είπαν. Απ' την Βυτίνα και κάτω δεν έχουμε..." αναφέρει χαρακτηριστικά.
Οι κάτοικοι ζητούν να επιλυθεί άμεσα το πρόβλημα και φυσικά να ενημερωθούν επίσημα για το πότε θα συμβεί αυτό.
Σχετικά Άρθρα
- Πόση κοροϊδία μπορεί να αντέξει ένας Γορτύνιος;
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"
- Πρόεδρος Παναρκαδικής Ομοσπονδίας Ελλάδος: "Μόνο ο Μητσοτάκης μπορεί να δώσει λύση για τη Γορτυνία"
2 σχόλια
-
ΘΑ ΤΟ ΛΥΣΕΙ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ
-
ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΑΑΑΑ........






