Δημήτριος Γαβράς: "Δικαίως έμεινε εκτός Βουλής το ΜέΡΑ25"
Σε ανάρτησή του, ο Δημήτριος Γαβράς από τη Γορτυνία, αναφέρει ... "Το ΜεΡΑ 25 έκλεισε την πόρτα σε αυτούς που αγωνίστηκαν και το ανέδειξαν να είναι στη Βουλή, Τώρα αυτοί του έκλεισαν την πόρτα να μην είναι πάλι στη Βουλή και δικαίως...
Τό μεγαλύτερο ποσοστό το επωφελήθηκε η Ν.Δ.
Και έπεται συνέχεια...."
Σχετικά Άρθρα
- Παναρκαδική - Παγγορτυνιακή: "Οι μέχρι σήμερα παρεμβάσεις δεν επαρκούν για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος στη Γορτυνία"
- Νέα κλοπή στην Καμάρα Μεγαλόπολης
- Η εορτή Πέτρου και Παύλου στο Ελαιοχώρι Αρκαδίας
- 20ο Πανελλήνιο Συνέδριο Χορωδιών από τη Χορωδία Τρίπολης
- Βλάσης: "Πάνω από 1000 νέες θέσεις εργασίας θα προκύψουν από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"
1 σχόλιο
-
Το ΜέΡΑ25 μπήκε στη Βουλή με ένα ποσοστό ψήφων που αποτελείται από θετικές συνειδητές ψήφους ψηφοφόρων που ταυτίζονται με στις προγραμματικές θέσεις του κόμματος και από αρνητικές ψήφους από ψηφοφόρους που ήθελαν να αντιδράσουν εναντίον των άλλων κομμάτων που κυβέρνησαν τον τόπο.
Αυτές οι αρνητικές ψήφοι των αντιδραστικών είναι μετακινούμενες και πάνε όπου να 'ναι και μαζί με αυτές μπαινοβγαίνει και το ΜέΡΑ25 στη Βουλή. Για το ΜέΡΑ25 η Βουλή δεν είναι αυτοσκοπός, πολλοί το λένε, λίγοι το πιστεύουν.
Αυτά συμβαίνουν σε μια χώρα που το πολίτευμά της λέγεται Δημοκρατία ενώ στην πραγματικότητα πρόκειται για ολοκληρωτισμό.






