Απομακρύνθηκε η πρέσα σκουπιδιών κάτω από το Θέατρο της Δημητσάνας
Πληροφορηθήκαμε επίσημως από την Πρόεδρο του ΤΣ Δημητσάνας κα. Αγγελική Μπίρη ότι χθες απομακρύνθηκε από την Καλλιθέα η πρέσα σκουπιδιών.
Είναι μια πολύ καλή εξέλιξη. Ελπίζουμε ότι πλέον ο χώρος κάτω από το θέατρο θα καθαριστεί και θα σταματήσουν τα δίκαια παράπονα πολλών συμπατριωτών μας.
Συγχαρητήρια στο Τοπικό Συμβούλιο και στον Δήμο για την ανταπόκριση στο αίτημα αρκετών συμπολιτών μας.
Κώστας Λάμπρος
Δημητσάνα Ανοιχτό Ζωντανό Μουσείο
Σχετικά Άρθρα
- Η Αδελφότητα Δημητσανιτών τίμησε τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο για την προσφορά του στην Εκκλησία και την κοινωνία (vd)
- Τις εμβληματικές επενδύσεις από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη επισκέφθηκαν Χατζηδάκης και Κυρανάκης (εικόνες)
- «Το τελευταίο σημείωμα» θα προβληθεί στο Άστρος
- To τμήμα Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης της ΑΕΚ Τρίπολης στο "επιλέγω ζωή"
- Χατζηδάκης - Κυρανάκης - Βλάσης | Ανακοινώσεις για πιο μόνιμες λύσεις στη Γορτυνία, έργα στη Μεγαλόπολη και επενδύσεις στη ΒΙΠΕ Τρίπολης
3 σχόλια
-
Συγχαρητήρια στο Τοπικό Συμβούλιο και στον Δήμο για την ανταπόκριση στο αίτημα αρκετών συμπολιτών μας.
Κώστας Λάμπρος.
ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.... -
03:17 Μόνος σου το σκέφτηκες όλο αυτό; Αν κρίνει κανείς από το μυαλό που έχεις, έκανες πραγματικά υπέρβαση. Ξεκουράσου τώρα γιατί κουράστηκε το κουφιοκεφαλό σου να το σκεφτεί όλο αυτό
-
Καλά ρε φωστήρες αυτοευχαριστιέστε για κάτι το οποίο πέραν του ότι ήταν παράνομα στη θέση εκεί το πουλάτε και ρουσφέτι;;;;;
Ρε θα φάτε τέτοιο μαύρο στις εκλογές που θα λυγίσουν και τα μανουάλια!!!!






