Κατάληψη στο ΓΕΛ Βυτίνας
Σε κατάληψη προχώρησαν απο χθες οι μαθητές του ΓΕΛ Βυτίνας με αιτήματα που βαλτώνουν χρόνια! ,
-
λιμνάζει μόνιμα κατά την χειμερινή περίοδο το προαύλιο γήπεδο του σχολείου με αποτέλεσμα να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί απο τα παιδιά,
-
οι τουαλέτες είναι μικρές και *τούρκικες* και καθόλου εύχρηστες,
-
λείπουν μερικοί υπολογιστές ,
-
μια αίθουσα δεν θερμαίνεται επαρκώς ,
Σήμερα έγινε σύσκεψη των μαθητών με τον Δήμαρχο Γορτυνίας και αναμένουμε το αποτέλεσμα.
Κανέλλος Γιαννικόπουλος
Λαγκαδινά Νέα
Σχετικά Άρθρα
- Παναρκαδική - Παγγορτυνιακή: "Οι μέχρι σήμερα παρεμβάσεις δεν επαρκούν για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος στη Γορτυνία"
- Νέα κλοπή στην Καμάρα Μεγαλόπολης
- Η εορτή Πέτρου και Παύλου στο Ελαιοχώρι Αρκαδίας
- 20ο Πανελλήνιο Συνέδριο Χορωδιών από τη Χορωδία Τρίπολης
- Βλάσης: "Πάνω από 1000 νέες θέσεις εργασίας θα προκύψουν από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"
2 σχόλια
-
Κούλη
οι πίτες να είναι καλά να βγάζεις καμία βαρύγδουπη ομιλία και οι κηδείες να πας να ψάλλεις
κατά τα άλλα άστα όλα στον αυτόματο -
βαλετε αιτημα να φυγει ο κουλης και ειμαστε μαζι σας






