Επιτέλους η Δημοτική Αρχή πότε θα αρχίσει να ασχολείται με το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Βυτίνας;
Το έχουμε επισημάνει και άλλες φορές μέσα από το φιλόξενο αυτό site, και θα συνεχίσουμε όπου και όπως άλλως μπορούμε ώσπου την επίλυση του μεγάλου αυτού προβλήματος που μας ντροπιάζει σαν τουριστικό τόπο και δυσκολεύει τις κινήσεις όλων, αλλά κυρίως μας κάνει κάθε άκρως επικίνδυνη την πεζή κυκλοφορία μας..
Η σημερινή αυτή εικόνα στο κέντρο της Βυτίνας αποδεικνύει αυτά ξανά περίτρανα.
Επιτέλους η Δημοτική Αρχή πότε θα αρχίσει να ακούει και να βλέπει;
Μήπως όταν θρηνήσουμε θύματα;
Γιώργος Παναγιωτακόπουλος
Σχετικά Άρθρα
- Παναρκαδική - Παγγορτυνιακή: "Οι μέχρι σήμερα παρεμβάσεις δεν επαρκούν για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος στη Γορτυνία"
- Νέα κλοπή στην Καμάρα Μεγαλόπολης
- Η εορτή Πέτρου και Παύλου στο Ελαιοχώρι Αρκαδίας
- 20ο Πανελλήνιο Συνέδριο Χορωδιών από τη Χορωδία Τρίπολης
- Βλάσης: "Πάνω από 1000 νέες θέσεις εργασίας θα προκύψουν από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"
1 σχόλιο
-
ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΒΥΤΙΝΑΙΟΥΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗ ΒΥΤΙΝΑ ΕΠΑΘΕ ΠΑΝΟΛΕΘΡΙΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ






