Γιώργος Καπλάνης: "Απών ο Δήμαρχος, αποκλεισμένη η Γορτυνία"
Στην κρίσιμη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου στις 6-5-2026, όπου συζητήθηκε ο αποκλεισμός της Γορτυνίας μετά από πρωτοβουλία του Περιφερειακού Συμβούλου Γιάννη Νικολάου, ο Δήμαρχος Γορτυνίας επέλεξε την απουσία.
Κύριε Δήμαρχε, γιατί επιλέξατε να είστε απών;
Γιατί αφήσατε τη Γορτυνία χωρίς φωνή τη στιγμή που κρίνεται η επιβίωσή της;
Η κοινωνία μας έχει κουραστεί από μια δημοτική αρχή που παρακολουθεί αμέτοχη την απομόνωση του τόπου μας.
Η Γορτυνία δεν χρειάζεται άλλες δημόσιες σχέσεις.
Χρειάζεται αποφασιστικότητα απέναντι στα κέντρα εξουσίας, πρωτοβουλίες που θα μας βγάλουν από το τέλμα και πραγματική διεκδίκηση με έργα.
Η ώρα της ευθύνης είναι τώρα.
Γιώργος Καπλάνης ΓΟΡΤΥΝΙΑ ΝΕΑ ΑΦΕΤΗΡΙΑ
Δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας 2009-2019
Σχετικά Άρθρα
- Περιφερειακή Επιτροπή | Αποφάσεις για την Αρκαδία - Οριστικός ανάδοχος για τα έργα στα Λαγκάδια
- Tyros Triathlon: μια παρέα με καρδιά, ένα event με υψηλά standards
- Συνεχίζεται με θετικά αποτελέσματα το πρόγραμμα καταπολέμησης κουνουπιών στον Δήμο Τρίπολης (εικόνες)
- Ίδρυση νέου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου και Ειδικού Νηπιαγωγείου στην Τρίπολη | Τζιούμης: «Στηρίζουμε στην πράξη τα παιδιά και τις οικογένειές τους»
- Παγγορτυνιακή Ένωση | Προτείνει κινητοποιήσεις σε διόδια Νεστάνης και Υπουργείο Υποδομών!
1 σχόλιο
-
Καλά σοβαρά τώρα? Ο Δήμαρχος δεν προλαβαίνει να τρέχει απο μνημόσυνο σε μνημόσυνο και απο κηδεία σε κηδεία για ψαλμωδίες...........με τους δημότες της Γορτυνίας θα ασχοληθεί? Τους θεωρεί πολίτες Β κατηγορίας....αλλά να μην ξεχνά ότι οι εκλογές θα έρθουν και θα περάσει συντομα στο χρονοντούλαπο της ιστορίας....






