Γιώργος Καπλάνης: "Απών ο Δήμαρχος, αποκλεισμένη η Γορτυνία"
Στην κρίσιμη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου στις 6-5-2026, όπου συζητήθηκε ο αποκλεισμός της Γορτυνίας μετά από πρωτοβουλία του Περιφερειακού Συμβούλου Γιάννη Νικολάου, ο Δήμαρχος Γορτυνίας επέλεξε την απουσία.
Κύριε Δήμαρχε, γιατί επιλέξατε να είστε απών;
Γιατί αφήσατε τη Γορτυνία χωρίς φωνή τη στιγμή που κρίνεται η επιβίωσή της;
Η κοινωνία μας έχει κουραστεί από μια δημοτική αρχή που παρακολουθεί αμέτοχη την απομόνωση του τόπου μας.
Η Γορτυνία δεν χρειάζεται άλλες δημόσιες σχέσεις.
Χρειάζεται αποφασιστικότητα απέναντι στα κέντρα εξουσίας, πρωτοβουλίες που θα μας βγάλουν από το τέλμα και πραγματική διεκδίκηση με έργα.
Η ώρα της ευθύνης είναι τώρα.
Γιώργος Καπλάνης ΓΟΡΤΥΝΙΑ ΝΕΑ ΑΦΕΤΗΡΙΑ
Δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας 2009-2019
Σχετικά Άρθρα
- Συγκέντρωση συνταξιούχων της Πελοποννήσου στην Καλαμάτα
- Σκούρτη: "Θα κριθούν και οι φανεροί αλλά και οι κρυφοί νεκροθάφτες του ΣΥΡΙΖΑ"
- Αναμνήσεις από τη «Γιορτή του Βουνού» στους Χράνους Αρκαδίας
- Μια βραδιά γιορτής και αλληλεγγύης στο 10ο Μουσικό Προσκοπικό Φεστιβάλ Τρίπολης (εικόνες - βίντεο)
- Κρούσματα ευλογιάς | Ερώτηση Γιαννακούρα στη Βουλή για την οικονομική καταστροφή για τους παραγωγούς τριφυλλιού στην Αρκαδία
1 σχόλιο
-
Καλά σοβαρά τώρα? Ο Δήμαρχος δεν προλαβαίνει να τρέχει απο μνημόσυνο σε μνημόσυνο και απο κηδεία σε κηδεία για ψαλμωδίες...........με τους δημότες της Γορτυνίας θα ασχοληθεί? Τους θεωρεί πολίτες Β κατηγορίας....αλλά να μην ξεχνά ότι οι εκλογές θα έρθουν και θα περάσει συντομα στο χρονοντούλαπο της ιστορίας....






