Δήμαρχος Γορτυνίας: "Θετική εξέλιξη η νέα χρηματοδότηση 6.000.000 €" - Προανήγγειλε νέες κινητοποιήσεις στα Υπουργεία!
Δελτίο Τύπου
Πρώτα αποτελέσματα των διεκδικήσεων για το οδικό δίκτυο
Θετική εξέλιξη η νέα χρηματοδότηση
Συνεχίζουμε αμείωτα την πίεση για ολοκληρωμένες λύσεις
Σημαντική εξέλιξη για τη Γορτυνία και το κρίσιμο οδικό της δίκτυο καταγράφηκε στη χθεσινή συνάντηση εργασίας που πραγματοποιήθηκε στην Τρίπολη, μεταξύ του Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Κώστα Κατσαφάδου και του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Δημήτρη Πτωχού με την ενεργό συμμετοχή του Δημάρχου Γορτυνίας Ευστάθιου Κούλη.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης ανακοινώθηκε η έγκριση πρόσθετης χρηματοδότησης ύψους 6 εκατομμυρίων ευρώ από την Κυβερνητική Επιτροπή Κρατικής Αρωγής, ποσό που προορίζεται αποκλειστικά για την αποκατάσταση των εκτεταμένων ζημιών στον οδικό άξονα Βυτίνα – Λαγκάδια – Αρχαία Ολυμπία. Η σχετική απόφαση αναμένεται να υπογραφεί εντός του επόμενων ημερών, όπως δεσμεύτηκε ο Υφυπουργός, δίνοντας το «πράσινο φως» για την άμεση εκκίνηση των προβλεπόμενων διαδικασιών.
Η νέα αυτή ανταπόκριση του κρατικού μηχανισμού με την χθεσινή ανακοίνωση της πίστωσης αποτελεί τον καρπό της δυναμικής διαμαρτυρίας των Γορτύνιων στο τελευταίο Περιφερειακό Συμβούλιο, όπως και της μεθοδικής, τεκμηριωμένης και διαρκούς διεκδίκησης μέσα από συνεχείς επαφές, υπομνήματα και συντονισμένες παρεμβάσεις προς τα αρμόδια κυβερνητικά κλιμάκια, που πραγματοποίησε το τελευταίο διάστημα ο Δήμαρχος Γορτυνίας Ευστάθιος Κούλης.
Η χρηματοδότηση των 6 εκατ. ευρώ έρχεται να προστεθεί στα 10 εκατομμύρια ευρώ που έχουν ήδη εξασφαλιστεί για την Περιφέρεια Πελοποννήσου, καθώς και στην έκτακτη ενίσχυση ύψους 1,5 εκατ. ευρώ που εγκρίθηκε πριν από 20 ημέρες προς τον Δήμο Γορτυνίας για την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών. Διαμορφώνεται έτσι ένα ενισχυμένο χρηματοδοτικό πλαίσιο που απαντά με μεγαλύτερη επάρκεια στα συσσωρευμένα προβλήματα της περιοχής.
Για τον Δήμο Γορτυνίας, ωστόσο, η εξέλιξη αποτελεί ένα ακόμη ουσιαστικό αποτέλεσμα και όχι το τέλος της διαδρομής. Η σοβαρότητα της κατάστασης απαιτεί ταχεία απορρόφηση των πόρων, επιτάχυνση των διαδικασιών και έναν ευρύτερο, στρατηγικό σχεδιασμό που θα δώσει μόνιμες λύσεις καθώς και περαιτέρω χρηματοδοτήσεις για παρεμβάσεις μεγάλης κλίμακας στον συγκεκριμένο οδικό άξονα, ο οποίος αποτελεί βασική αρτηρία σύνδεσης και ανάπτυξης για την περιοχή.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος θέτει με επιτακτικό τρόπο την ανάγκη να ανοίξει άμεσα η συζήτηση για το μείζον ζήτημα της παράκαμψης, μια λύση πνοής που θα διασφαλίσει οριστικά την ασφάλεια και την απρόσκοπτη προσβασιμότητα της Γορτυνίας.
Ο Δήμαρχος Γορτυνίας κατά την σύσκεψη εξέφρασε επίσης την ενόχληση των Γορτύνιων και της Δημοτικής Αρχής καθώς μέχρι σήμερα κανένα κυβερνητικό κλιμάκιο δεν έχει επισκεφτεί την πληγείσα περιοχή και
Τις επόμενες ημέρες, από τα Τρόπαια, (στην κινητοποίηση που έχει συγκαλέσει ο Δήμος Γορτυνίας την Κυριακή 28 Ιουνίου στις 12:00 στο Πνευματικό Κέντρο Τροπαίων) θα ανακοινωθεί το πλαίσιο των περαιτέρω πρωτοβουλιών και διεκδικήσεων, που περιλαμβάνουν:
-νέες επίσημες κινητοποιήσεις προς τα αρμόδια Υπουργεία,
-περαιτέρω διεκδικήσεις για πρόσθετη χρηματοδότηση,
-επιτάχυνση του χρονοδιαγράμματος υλοποίησης των έργων,
-ουσιαστική και θεσμική έναρξη της συζήτησης για διεκδίκηση ολοκληρωμένου οδικού άξονα για την ΕΟ 74 από την παράκαμψη Λαγκαδίων μέχρι το τμήμα της Ηλείας ως μόνιμη και οριστική λύση.
Ο Δήμαρχος Γορτυνίας Ευστάθιος Κούλης δήλωσε σχετικά:
«Η νέα χρηματοδότηση των 6 εκατομμυρίων ευρώ είναι το αποτέλεσμα μιας επίμονης και συγκροτημένης προσπάθειας. Είναι ένα θετικό βήμα – ευχαριστούμε – όμως σε καμία περίπτωση δεν εφησυχάζουμε. Η Γορτυνία δεν ζητά χάρες αλλά διεκδικεί το αυτονόητο: ασφάλεια στις μετακινήσεις και σεβασμό στην καθημερινότητα του πολίτη.
Θέλω να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες στον Υφυπουργό Κώστα Κατσαφάδο για την άμεση ανταπόκρισή του και την εξαιρετική συνεργασία μας, στον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Δημήτρη Πτωχό για τη σταθερή του στήριξη και την αποφασιστικότητά του στη διεκδίκηση πόρων για την περιοχή μας, καθώς και στον Υφυπουργό και Βουλευτή Αρκαδίας Κώστα Βλάση για τη διαρκή και ουσιαστική συμβολή του στην προώθηση των ζητημάτων της Γορτυνίας.
Αναμένουμε να τηρηθεί η δέσμευση για άμεσα επίσκεψη κυβερνητικού κλιμακίου στην περιοχή μας.
Καλούμε την Πολιτεία να κινηθεί με τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα για την υλοποίηση των έργων.»
Ο αγώνας συνεχίζεται μέχρι η Γορτυνία να αποκτήσει τις ασφαλείς και σύγχρονες υποδομές που αξίζει και δικαιούνται οι κάτοικοί της.
Εκ του Δήμου Γορτυνίας
Δελτίο Τύπου
Πρώτα αποτελέσματα των διεκδικήσεων για το οδικό δίκτυο
Θετική εξέλιξη η νέα χρηματοδότηση
Συνεχίζουμε αμείωτα την πίεση για ολοκληρωμένες λύσεις
Σημαντική εξέλιξη για τη Γορτυνία και το κρίσιμο οδικό της δίκτυο καταγράφηκε στη χθεσινή συνάντηση εργασίας που πραγματοποιήθηκε στην Τρίπολη, μεταξύ του Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Κώστα Κατσαφάδου και του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Δημήτρη Πτωχού με την ενεργό συμμετοχή του Δημάρχου Γορτυνίας Ευστάθιου Κούλη.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης ανακοινώθηκε η έγκριση πρόσθετης χρηματοδότησης ύψους 6 εκατομμυρίων ευρώ από την Κυβερνητική Επιτροπή Κρατικής Αρωγής, ποσό που προορίζεται αποκλειστικά για την αποκατάσταση των εκτεταμένων ζημιών στον οδικό άξονα Βυτίνα – Λαγκάδια – Αρχαία Ολυμπία. Η σχετική απόφαση αναμένεται να υπογραφεί εντός του επόμενων ημερών, όπως δεσμεύτηκε ο Υφυπουργός, δίνοντας το «πράσινο φως» για την άμεση εκκίνηση των προβλεπόμενων διαδικασιών.
Η νέα αυτή ανταπόκριση του κρατικού μηχανισμού με την χθεσινή ανακοίνωση της πίστωσης αποτελεί τον καρπό της δυναμικής διαμαρτυρίας των Γορτύνιων στο τελευταίο Περιφερειακό Συμβούλιο, όπως και της μεθοδικής, τεκμηριωμένης και διαρκούς διεκδίκησης μέσα από συνεχείς επαφές, υπομνήματα και συντονισμένες παρεμβάσεις προς τα αρμόδια κυβερνητικά κλιμάκια, που πραγματοποίησε το τελευταίο διάστημα ο Δήμαρχος Γορτυνίας Ευστάθιος Κούλης.
Η χρηματοδότηση των 6 εκατ. ευρώ έρχεται να προστεθεί στα 10 εκατομμύρια ευρώ που έχουν ήδη εξασφαλιστεί για την Περιφέρεια Πελοποννήσου, καθώς και στην έκτακτη ενίσχυση ύψους 1,5 εκατ. ευρώ που εγκρίθηκε πριν από 20 ημέρες προς τον Δήμο Γορτυνίας για την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών. Διαμορφώνεται έτσι ένα ενισχυμένο χρηματοδοτικό πλαίσιο που απαντά με μεγαλύτερη επάρκεια στα συσσωρευμένα προβλήματα της περιοχής.
Για τον Δήμο Γορτυνίας, ωστόσο, η εξέλιξη αποτελεί ένα ακόμη ουσιαστικό αποτέλεσμα και όχι το τέλος της διαδρομής. Η σοβαρότητα της κατάστασης απαιτεί ταχεία απορρόφηση των πόρων, επιτάχυνση των διαδικασιών και έναν ευρύτερο, στρατηγικό σχεδιασμό που θα δώσει μόνιμες λύσεις καθώς και περαιτέρω χρηματοδοτήσεις για παρεμβάσεις μεγάλης κλίμακας στον συγκεκριμένο οδικό άξονα, ο οποίος αποτελεί βασική αρτηρία σύνδεσης και ανάπτυξης για την περιοχή.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος θέτει με επιτακτικό τρόπο την ανάγκη να ανοίξει άμεσα η συζήτηση για το μείζον ζήτημα της παράκαμψης, μια λύση πνοής που θα διασφαλίσει οριστικά την ασφάλεια και την απρόσκοπτη προσβασιμότητα της Γορτυνίας.
Ο Δήμαρχος Γορτυνίας κατά την σύσκεψη εξέφρασε επίσης την ενόχληση των Γορτύνιων και της Δημοτικής Αρχής καθώς μέχρι σήμερα κανένα κυβερνητικό κλιμάκιο δεν έχει επισκεφτεί την πληγείσα περιοχή και
Τις επόμενες ημέρες, από τα Τρόπαια, (στην κινητοποίηση που έχει συγκαλέσει ο Δήμος Γορτυνίας την Κυριακή 28 Ιουνίου στις 12:00 στο Πνευματικό Κέντρο Τροπαίων) θα ανακοινωθεί το πλαίσιο των περαιτέρω πρωτοβουλιών και διεκδικήσεων, που περιλαμβάνουν:
-νέες επίσημες κινητοποιήσεις προς τα αρμόδια Υπουργεία,
-περαιτέρω διεκδικήσεις για πρόσθετη χρηματοδότηση,
-επιτάχυνση του χρονοδιαγράμματος υλοποίησης των έργων,
-ουσιαστική και θεσμική έναρξη της συζήτησης για διεκδίκηση ολοκληρωμένου οδικού άξονα για την ΕΟ 74 από την παράκαμψη Λαγκαδίων μέχρι το τμήμα της Ηλείας ως μόνιμη και οριστική λύση.
Ο Δήμαρχος Γορτυνίας Ευστάθιος Κούλης δήλωσε σχετικά:
«Η νέα χρηματοδότηση των 6 εκατομμυρίων ευρώ είναι το αποτέλεσμα μιας επίμονης και συγκροτημένης προσπάθειας. Είναι ένα θετικό βήμα – ευχαριστούμε – όμως σε καμία περίπτωση δεν εφησυχάζουμε. Η Γορτυνία δεν ζητά χάρες αλλά διεκδικεί το αυτονόητο: ασφάλεια στις μετακινήσεις και σεβασμό στην καθημερινότητα του πολίτη.
Θέλω να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες στον Υφυπουργό Κώστα Κατσαφάδο για την άμεση ανταπόκρισή του και την εξαιρετική συνεργασία μας, στον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Δημήτρη Πτωχό για τη σταθερή του στήριξη και την αποφασιστικότητά του στη διεκδίκηση πόρων για την περιοχή μας, καθώς και στον Υφυπουργό και Βουλευτή Αρκαδίας Κώστα Βλάση για τη διαρκή και ουσιαστική συμβολή του στην προώθηση των ζητημάτων της Γορτυνίας.
Αναμένουμε να τηρηθεί η δέσμευση για άμεσα επίσκεψη κυβερνητικού κλιμακίου στην περιοχή μας.
Καλούμε την Πολιτεία να κινηθεί με τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα για την υλοποίηση των έργων.»
Ο αγώνας συνεχίζεται μέχρι η Γορτυνία να αποκτήσει τις ασφαλείς και σύγχρονες υποδομές που αξίζει και δικαιούνται οι κάτοικοί της.
Εκ του Δήμου Γορτυνίας
Σχετικά Άρθρα
- Σωματείο Κουρέων - Κομμωτών Τρίπολης | Γιορτάζει το εξωκλήσι των Δώδεκα Αποστόλων
- Κοσμάς Αρκαδίας | Εκδηλώσεις για τη γιορτή των Αγίων Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού
- Φιλανθρωπικός αγώνας παλαιμάχων στην Τρίπολη με στόχο τη στήριξη των παιδιών του Συλλόγου «Πίστη»
- Έκθεση αγροτικών προϊόντων και γιορτή ρίγανης στον Κοκκορά Γορτυνίας
- Αφιέρωμα στον δήμο Τρίπολης από την εκπομπή Travel Life (vd)
2 σχόλια
-
Κύριε δήμαρχε Γορτυνίας, αντί νά έρθουν οι μεγαλόσχημοι υπουργοί στην Γορτυνία να δουν τα προβλήματα, πήγες εσύ στην περιφέρεια;; Καί μάλιστα όπως δείχνει η φωτογραφία τούς παρακαλάς κιόλας;; Κάτι για 6 εκατομμύρια διαβάζουμε, κράτα μικρό καλάθι.
-
Δήμαρχε, σε παρακαλούμε μήν τούς ταράζεις με απειλές κινητοποιήσεων. Έχουμε να κάνουμε με μία ευαίσθητη κυβέρνηση, κοιμούνται καί ξυπνάνε με τά θέματα τής Γορτυνίας. Μάλιστα, ο κύριος αντιπρόεδρος Χατζηδάκης με τα 40 ακίνητα, ήρθε στο Άστρος καί τό μυαλό του ήταν πάντα στα προβλήματα τής Γορτυνίας. Κάποιοι άλλοι...... άριστοι τού Μητσοτάκη, ήρθαν στην Τρίπολη καί μόνο πού δεν έκλαιγαν για τήν Γορτυνία. Αλλά δεν ήρθαν προς τα εκεί, τα αποφεύγουν τα δύσκολα. Τέλος πάντων, εσύ ξέρεις τη δουλειά σου, να στηρίζεις το κόμμα καί νά είσαι συνεπής στην πιο διεφθαρμένη κυβέρνηση τής μεταπολίτευσης. Καλημέρα δήμαρχε....... υπομονή.






