Κωνσταντινόπουλος: "Συντάσσομαι στο πλευρό των κατοίκων και των εργαζομένων που αισθάνονται απόγνωση στην Μεγαλόπολη"
Με αφορμή τη σημερινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας για το κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων στη Μεγαλόπολη και του ορυχείου της ΔΕΗ, ο βουλευτής Αρκαδίας Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος απέστειλε επιστολή στον Δήμαρχο Μεγαλόπολης κ. Κώστα Μιχόπουλο, στους δημοτικούς συμβούλους αλλά και σε φορείς της περιοχής τονίζοντας ότι συντάσσομαι στο πλευρό των κατοίκων και των εργαζομένων που αισθάνονται απόγνωση καθώς η Κυβέρνηση αδυνατεί να παρουσιάσει ένα βιώσιμο σχέδιο για τη Μεγαλόπολη αλλά και τους εργαζόμενους στη Μονάδα 4.
Μαζί με την επιστολή απέστειλε ενημερωτικό σημείωμα με όλες τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει από το 2014 έως σήμερα για τη Μεγαλόπολη αλλά και την ολοκληρωμένη πρόταση που έχει καταθέσει το ΠΑΣΟΚ για τη μεταλιγνιτική εποχή.
Διαβάστε αναλυτικά το Δελτίο Τύπου ( https://shorturl.at/U9EcK )
Σχετικά Άρθρα
- Αντιπρόεδρος Κυβέρνησης: "Νέοι άνθρωποι επιστρέφουν από την Αθήνα για να δουλέψουν στις δυο φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"! (vd)
- Τρίπολη | Ανοιχτή πολιτική συζήτηση του κόμματος Τσίπρα (ΕΛΑΣ) - Θα μιλήσουν Κουφονικολάκου και Θεοδωράκης
- Άστρος | 2ο Πολιτιστικό Παιδικό Πικ Νικ στην Πλατεία Καρτσιώτη
- Για "υπουργικό τουρισμό" στην Αρκαδία κάνει λόγο το ΠΑΣΟΚ
- Σαββατοκύριακο με έκθεση ζωγραφικής στο Παράλιο Άστρος






