Τσίχλης και Παναγάκης στη Βουλή | "Δεν έχει γίνει κανένα μεγάλο έργο στην Μεγαλόπολη"
Σήμερα 16/07/2025 ο επικεφαλής της παράταξης Ανεξάρτητη Δύναμη Πολιτών Σταύρος Τσίχλης μαζί με τον δημοτικό σύμβουλο κύριο Παναγιώτη Παναγάκη πραγματοποίησαν επίσημη επίσκεψη στο ελληνικό κοινοβούλιο ενημερώνοντας τους, για την πορεία της Μεγαλόπολης και της ευρύτερης περιοχής. Αναφέρθηκαν ότι δεν έχει γίνει κανένα μεγάλο έργο, παρά τις όποιες εξαγγελίες της κυβέρνησης στην περιοχή, ενημέρωσαν αναλυτικά σε ποιο στάδιο βρίσκεται η δημιουργία των φυλακών και της βιομηχανικής ζώνης , στην μείωση πληθυσμού, στην οικονομική συρρίκνωση και τέλος στην πλήρη εγκατάλειψη των δημοτικών κοινοτήτων.
Η Ανεξάρτητη Δύναμη Πολιτών παραμένοντας πιστή στο πρόγραμμα, στις αρχές της και στις δεσμεύσεις της είναι πάντα και καθημερινά δίπλα στον πολίτη..
Σχετικά Άρθρα
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"






