Δήμαρχος Νότιας Κυνουρίας: "Ιστορική μέρα για την ύδρευση του Λεωνιδίου"!
Για "ιστορική μέρα για την ύδρευση του Λεωνιδίου" κάνει λόγο, σε ανάρτησή του, ο Δήμαρχος Νότιας Κυνουρίας κ. Χαράλαμπος Λυσίκατος.
Ειδικότερα, αναφέρει: "Από σήμερα μπήκε στο δίκτυο του οικισμού το νερό της γεώτρησης Καμουλιου. Εκπληκτικής ποιότητας νερό με πολυ χαμηλή αγωγιμότητα.
Έτσι βελτιώνεται σημαντικά η ποιότητα του παρεχόμενου ύδατος, ενώ η τελική αγωγιμότητα μετά την ανάμειξη και από τις άλλες γεωτρήσεις, δεν υπερβαίνει το 500 από 1150 που ήταν μέχρι χθες!!!!
Στο μεγάλο πρόβλημα της σκληρότητας του νερού ύδρευσης Λεωνιδίου, δόθηκε η καλύτερη λύση!!!"
Σχετικά Άρθρα
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Κυριακή των Αγίων Πάντων στο Λεωνίδιο (εικόνες)
- Εκδήλωση ενημέρωσης για την Υπέρταση στο Λεωνίδιο
- Τραυματισμός αναρριχήτριας από την Ινδονησία στη Νότια Κυνουρία (εικόνες)
- Χρυσό μετάλλιο και σημαντικές διακρίσεις για τους αθλητές του ΕΟΣ Τρίπολης στο 4ο Κύπελλο Ελλάδας Αναρρίχησης Βράχου






