Έληξε η κατάληψη στο ΓΕΛ Λεωνιδίου
Έληξε σήμερα η κατάληψη στο ΓΕΛ Λεωνιδίου (η κατάληψη είχε ξεκινήσει στις 4/11).
Τα μαθήματα γίνονται κανονικά σήμερα (07/11), ενώ σύμφωνα με την ενημέρωση που είχαμε δεν είχε φτάσει κάποιο έγγραφο με αιτήματα των μαθητών στην περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης Πελοποννήσου.
Πηγή: https://www.drt915.gr
Σχετικά Άρθρα
- Χατζηδάκης - Κυρανάκης - Βλάσης | Ανακοινώσεις για πιο μόνιμες λύσεις στη Γορτυνία, έργα στη Μεγαλόπολη και επενδύσεις στη ΒΙΠΕ Τρίπολης
- Έκθεση Ζωγραφικής και Πηλού το Σαββατοκύριακο στο Παράλιο Άστρος
- Επιθεώρηση για αντιπλημμυρικά και αντιπυρικά έργα στην περιοχή του Δασαρχείου Βυτίνας (εικόνες)
- Με φανέλες του Αστέρα Χατζηδάκης, Κυρανάκης και Βλάσης! (εικόνες)
- Διάλογοι για την Ορεινότητα την Παρασκευή στη Δημητσάνα






