Ημέρα 8η στο μπλόκο του Κοσμά! (εικόνες)
Οι κάτοικοι του Κοσμά και της ευρύτερης περιοχής συνεχίζουν δυναμικά την αντίδρασή τους ενάντια στην εγκατάσταση των ανεμογεννητριών, που πρόκειται να μετατρέψουν σε λίγα χρόνια, τις όμορφες βουνοκορφές του Πάρνωνα σε σκουπιδότοπους με παλιοσίδερα. Αυτός ο αγώνας μας αφορά ΟΛΟΥΣ, γι αυτό θα πρέπει να σταθούμε δίπλα τους καθημερινά με κάθε τρόπο.
Ντίνα Βιτζηλαίου
Σχετικά Άρθρα
- Με επισημότητα τιμήθηκε η 201η επέτειος της Μάχης των Τρικόρφων (εικόνες - βίντεο)
- «Αν είχα χτυπήσει σοβαρά, τι θα είχε συμβεί;» – Η κραυγή αγωνίας κατοίκου της Γορτυνίας για το άθλιο οδικό δίκτυο και τη διακομιδή ασθενών (vd)
- Παρέμβαση Τσίχλη για στήριξη σε αγρότες και κτηνοτρόφους: «Η δύναμη της Αρκαδίας κρύβεται στους ανθρώπους της» (vd)
- Καλοκαίρι στο Θεόκτιστο Γορτυνίας
- Διαλυμένοι δρόμοι στη Γορτυνία | Απόφαση για δωρεάν δρομολόγια από το ΚΤΕΛ Αρκαδίας - Η Περιφέρεια ενέκρινε 21.000 € για ένα μήνα






