Πετράκος για Άδωνι: "Που χάθηκε η ντροπή για να τη βρει αυτός;"
"Ο Άδωνις Γεωργιάδης χωρίς αιδώ έδωσε στη Βουλή χθες στη Βουλή πολιτική κάλυψη στα κοράκια να απειλούν τους πολίτες που αδυνατούν να πληρώσουν τις οφειλές τους. Αντί ο άθλιος να συναισθανθει το κόσμο που αδυνατεί να ζήσει μετά ένα χρόνο πανδημίας και 10 χρόνια μνημόνια είπε ο άθλιος "Οι εισπρακτικές νομίμως τηλεφωνουν" και " τα χρέη πρέπει να πληρωνονται" !!!.
Σχετικά Άρθρα
- Να γίνει "της Αλβανίας" και στη Μεσσηνία
- Γεωργιάδης για το ΕΛΑΣ του Τσίπρα: "Αφού ήθελε να γυρίσει στις κομμουνιστικές του ρίζες τι το ήθελε το rebranding;"
- Μάκαρης-Φαράντος: "Γιατί δεν απαντάτε κ. Υπουργέ Υγείας, στην Τρίπολη;"
- ΚΚΕ Αρκαδίας για Άδωνι Γεωργιάδη: "Ο υπουργός "εμπορίας της υγείας", είναι "μανούλα" στις φιέστες"
- Παναρκαδικό Συνδικάτο Οικοδόμων: "Δίχως ίχνος ντροπής ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης επισκέφτηκε σήμερα το Κέντρο Υγείας Μεγαλόπολης"
4 σχόλια
-
Σπύρο Γεωργιάδη ( άστο το Άδωνης δεν σου πάει) , εξ άλλου αφού είσαι χριστιανός να χρησιμοποιείς το όνομα σου, τελικά δεν με άκουσες όταν στο ξαναειπα. Είσαι ένα ΜΗΔΕΝΙΚΟ , ένας πολιτικός γυρολόγος, χωρίς καμία αξιοπρέπεια και αιδώ. Είσαι ότι χειρότερο έχει να δείξει η πολιτική στη χώρα, αν τελικά θέλεις να λέγεσαι πολιτικός. Ένας αποτυχημένος πλασιέ βιβλίων είσαι και συν όλα και βλάκας.. Ουστ ρεμαλι τεμπέλη , κηφήνα.
-
μαζέψτε τον κύριοι, δεν είναι έτσι η Νέα Δημοκρατία, που ψηφίσαμε! έλεος!
-
Μ' αυτό το ανθρωπάριο όχι απλά χάθηκε, αλλά ντράπηκε η ντροπή και κρύφτηκε
-
ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΝΑΣ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ! ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΤΟΝ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ






