Προοπτική εγκατάστασης σταθμών φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων στο εθνικό και επαρχιακό δίκτυο της Περιφέρειας Πελοποννήσου
Συνάντηση είχε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας, την Τετάρτη 26 Ιουλίου, στην έδρα της Περιφέρειας, στην Τρίπολη, με εκπρόσωπο της ΔΕΗ Α.Ε.
Αντικείμενο της συνάντησης, στην οποία μετείχαν επίσης υπηρεσιακοί παράγοντες της Περιφέρειας, αποτέλεσε η προοπτική να εγκαταστήσει η ΔΕΗ σταθμούς φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων στο εθνικό και επαρχιακό δίκτυο, σε σημεία που θα υποδειχθούν από την Περιφέρεια.
Παράλληλα συζητήθηκε και η δυνατότητα να αναλάβει η ΔΕΗ και τους ήδη εγκατεστημένους φορτιστές σε υποδομές της Περιφέρειας, οι οποίοι είναι πλέον ανενεργοί μετά τη λήξη του σχετικού ευρωπαϊκού προγράμματος.
Οπως αναφέρθηκε κατά τη συνάντηση, η συνεργασία ΔΕΗ και Περιφέρειας θα μπορούσε να έχει ανταποδοτικό όφελος για την δεύτερη.
Από την πλευρά του, ο περιφερειάρχης δήλωσε ότι κατ’ αρχάς αντιμετωπίζεται θετικά από την περιφερειακή Αρχή το πιο πάνω ενδεχόμενο, προσθέτοντας ότι το εν λόγω θέμα προγραμματίζεται να έλθει προς συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο μέσα στον ερχόμενο Αύγουστο.
Σχετικά Άρθρα
- Ολοκληρώθηκε στη Λυσσαρέα Γορτυνίας η παγκόσμια πρεμιέρα του “Ενιαίου” – Ιστορικό φινάλε για το Τέμενος 2026
- Προσοχή για απάτες στη Νότια Κυνουρία | Άνδρας και γυναίκα επισκέπτονται κατοικίες παριστάνουν τους πωλητές και ζητούν πρόσβαση σε σπίτια
- Σπήλαιο Κάψια | Κλειστό την Πέμπτη (25.6.2026)
- Αγιασμός για τα έργα στο βρεφονηπιακό σταθμό Φιλικών: «Αφορά το μέλλον του τόπου» - «Επενδύουμε με πράξεις» (vd)
- 26η Έκθεση Βιβλίου στην Τρίπολη | Ένα ταξίδι στον κόσμο της γνώσης






