Ορκίστηκε Περιφερειακός Σύμβουλος ο Γιώργος Ρουμελιώτης
Ο Γιώργος Ρουμελιώτης ορκίστηκε Περιφερειακός Σύμβουλος και καταλαμβάνει τη θέση του τακτικού περιφερειακού συμβούλου Αρκαδίας στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου με την παράταξη της μείζονος μειοψηφίας «Νέα Πελοπόννησος».
Η ορκωμοσία πραγματοποιήθηκε, στην έδρα της Περιφέρειας, στην Τρίπολη, παρουσία του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Δημήτρη Πτωχού, ο οποίος ευχήθηκε στον κ. Ρουμελιώτη καλή επιτυχία στα καθήκοντά του, με υγεία και δημιουργική συμβολή στο έργο του Περιφερειακού Συμβουλίου.
Την τελετή ορκωμοσίας τέλεσε ο Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Μητροπόλεως Μαντινείας και Κυνουρίας, Αρχιμανδρίτης Στέφανος Καππές, εκπροσωπώντας τον Μητροπολίτη Μαντινείας και Κυνουρίας κ. Επιφάνιο.
Στην τελετή παρευρέθηκε και η Περιφερειακή Σύμβουλος Ντίνα Νικολάκου.



Σχετικά Άρθρα
- Αντιπρόεδρος Κυβέρνησης: "Νέοι άνθρωποι επιστρέφουν από την Αθήνα για να δουλέψουν στις δυο φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"! (vd)
- Τρίπολη | Ανοιχτή πολιτική συζήτηση του κόμματος Τσίπρα (ΕΛΑΣ) - Θα μιλήσουν Κουφονικολάκου και Θεοδωράκης
- Άστρος | 2ο Πολιτιστικό Παιδικό Πικ Νικ στην Πλατεία Καρτσιώτη
- Για "υπουργικό τουρισμό" στην Αρκαδία κάνει λόγο το ΠΑΣΟΚ
- Σαββατοκύριακο με έκθεση ζωγραφικής στο Παράλιο Άστρος
1 σχόλιο
-
Σοβαρή περίπτωση... Και μεγάλος κυνηγός






