Πίτσα ... γίγας στη Θεσσαλονίκη | Ψάχνουν ποιος θα τη φάει και θα κερδίσει 100 ευρώ (vd)
Μια πιτσαρία στη Θεσσαλονίκη φτιάχνει τη μεγαλύτερη πίτσα στην Ελλάδα, προκαλώντας παράλληλα ομάδες των 4 ατόμων να λάβουν μέρος στην πρόκληση και να την φάνε με έπαθλο το ποσό των 100 ευρώ.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν βρεθεί οι νικητές, όμως όπως αποκάλυψε ο ιδιοκτήτης της πιτσαρίας μια παρέα έφτασε αρκετά κοντά στη νίκη.
«Όλη αυτή η πίτσα χρειάζεται τουλάχιστον 12 άτομα για να τη φάνε σε φυσιολογικές συνθήκες», εξηγεί.
Σχετικά Άρθρα
- Διάλογοι για την Ορεινότητα την Παρασκευή στη Δημητσάνα
- Παράλιο Άστρος | Σύστημα αυτόνομης πρόσβασης στη θάλασσα για άτομα με αναπηρία και κινητικά προβλήματα στην παραλία "Καλλιστώ"
- Βλάσης για Μεγαλόπολη | Στην τελική ευθεία το Βιομηχανικό Πάρκο, έρχονται επενδύσεις με 1300 θέσεις εργασίας, προχωρούν οι φυλακές!
- Τρίπολη | 21 ειδικά διαμορφωμένα πλαίσια ανακοινώσεων σε διάφορα κεντρικά σημεία της πόλης!
- Visit Peloponnese: Η Πελοπόννησος περνά στη νέα εποχή του τουρισμού






