Απρόοπτο στον αέρα της ΕΡΤ – Πολίτης έβρισε σε ζωντανή μετάδοση
Με… ιδιαίτερα «γλαφυρά» κομπλιμέντα εκφράστηκε ένας πολίτης στην κάμερα της ΕΡΤ το πρωί της Παρασκευής σε ζωντανή μετάδοση στην εκπομπή «Συνδέσεις», αφού μόλις συνειδητοποίησε από ποιο κανάλι ήταν η κάμερα "αντοποκρίθηκε" με... βρισιά
Την ώρα που η δημοσιογράφος της εκπομπής της ΕΡΤ ήταν ζωντανά στον αέρα και μιλούσε σε πολίτες για τη φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου στο Σύνταγμα, βρήκε έναν περαστικό, ο οποίος δήλωσε ότι μόλις είχε σχολάσει και εξέφρασε τον… θαυμασμό του για το κανάλι, με μπινελίκι.
«Μόλις σχόλασα και πηγαίνω να πάρω το μετρό», είπε αρχικά και όταν είδε το μικρόφωνο της ΕΡΤ είπε «α από την ΕΡΤ είστε; @@@@!». Η δημοσιογράφος αντέδρασε ψύχραιμα, λέγοντας: «Την καλημέρα μας και στο Luben».
Πάντως, οι παρουσιαστές πήραν το κομπλιμέντο με χιούμορ, αφού σε ζωντανή μετάδοση μπορούν να συμβούν και απρόοπτα.
Σχετικά Άρθρα
- Ένα μικρό διαμάντι παράδοσης στο χωριό Τουρκολέκα Αρκαδίας
- Στην Τρίπολη η Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Κώστας Κατσαφάδος - Οι επαφές της Υπουργού Τουρισμού και του Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης (εικόνες)
- Οι ψεκασμοί δακοκτονίας στην Αρκαδία (26.6.2026- 1.7.2026)
- 11 προσλήψεις στην Περιφέρεια Πελοποννήσου
- Πέντε αθλητές του Π.Ο. Τρίπολης στην προετοιμασία της Εθνικής Ομάδας Πίστας στα Χανιά!






