Έκαψε καρδιές ο "Δημοσθένης" στη Φάρμα! (vd)
Ο Φιλοζωικός Σύλλογος Τρίπολης αναφέρει ... "Φωτιά έχει πάρει το τηλέφωνο από χθες το πρωί, την καλύτερη οικογένεια θα βρει ο κούκλος !!! Ευχαριστούμε πολύ Φάρμα ευχαριστούμε θείε Λεωνίδα...!!!"
Σχετικά Άρθρα
- Τατούλης για Πτωχό: "Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να ταυτίσει την Πελοπόννησο με την «Ομάδα Αλήθειας»"
- Άνοιξαν οι εγγραφές για τον Κολοκοτρώνειο Δρόμο!
- Παιδικό Εργαστήρι Ζωγραφικής στην Τρίπολη!
- Πάνω από 100 αθλητές στο 12ο Τουρνουά Πολεμικών Τεχνών στη Δημητσάνα - Βραβεύσεις από τους Αετούς Γορτυνίας! (εικόνες)
- Κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού την Τρίτη στην πλατεία Άρεως!
5 σχόλια
-
Το λύκο τον κουρεύανε...
-
13:39 Απαράδεκτο και ανόητο σχόλιο.
-
Δεν χρειάζεται να συγκινηθείς κυριε Πέτρο
-
13:39 Εσύ συγκινείσαι αποκλειστικά με τα δικά σου "θέματα", με κάτι σαν αυτό αποκλείεται και το τι είναι βλακεία και τι όχι είναι στην κρίση κάθε νοήμονα, λογικού και ευαίσθητου ανθρώπου. Αν υιοθετηθούν κάποια αδέσποτα με αυτόν τον τρόπο δεν είναι για καλό; Εσύ αν δεν ενδιαφέρεσαι κοίτα κανένα άλλο άρθρο που αναφέρεται στο ποδόσφαιρο και άλλα άχυρα πιο ευκολοχώνευτα.
-
ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ? ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΟΙ ΦΙΛΩΖΩΟΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ REALITY ΓΙΑ ΝΑ "ΣΥΓΚΙΝΗΣΟΥΝ" ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ... ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΒΛΑΚΕΙΑ






