Σε Λεωνίδιο, Πούλιθρα και Κοσμά η ηθοποιός Κλέλια Ανδριολάτου - Ήρθε στη Νότια Κυνουρία και έκανε το πρώτο μπάνιο για το 2025! (εικόνες)
Τη Νότια Κυνουρία επισκέφθηκε η ηθοποιος Κλέλια Ανδριολάτου, πηγαίνοντας σε Λεωνίδιο, Πούλιθρα και Κοσμά.
Στο story που δημοσίευσε στο Instagram, ποζάρει σε ένα μπαλκόνι, με φόντο τη θάλασσα, φορώντας ένα φούξια ολόσωμο μαγιό.
«Πρώτο μπάνιο για το 2025. Το ρεκόρ μου» έγραψε η Κλέλια Ανδριολάτου, που έχει μιλήσει και άλλες φορές για την αγάπη της στη θάλασσα.
Επίσης, έγραψε... Εδώ όταν φτάνεις , επιστρέφεις.
Επιστρέφεις στον εαυτό που σου λείπει συχνά.
Όπου «εδώ» .. ελληνικό χωριό.. χωριό ελληνικό."














Σχετικά Άρθρα
- Παναρκαδική - Παγγορτυνιακή: "Οι μέχρι σήμερα παρεμβάσεις δεν επαρκούν για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος στη Γορτυνία"
- Νέα κλοπή στην Καμάρα Μεγαλόπολης
- Η εορτή Πέτρου και Παύλου στο Ελαιοχώρι Αρκαδίας
- 20ο Πανελλήνιο Συνέδριο Χορωδιών από τη Χορωδία Τρίπολης
- Βλάσης: "Πάνω από 1000 νέες θέσεις εργασίας θα προκύψουν από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"
1 σχόλιο
-
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΑ. ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ






