Τα φωτογραφικά "κλικ" από το άναμμα του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου στην Τρίπολη!
Το Χριστουγεννιάτικο Δένδρο φωταγωγήθηκε στην Τρίπολη.
Φωτεινά φαναράκια σηκώθηκαν στον ουρανό της πόλης, μετά το άναμμα του δένδρου, ύστερα από την αντίστροφη μέτρηση του Δημάρχου Κώστα Τζιούμη με τον κόσμο που ήταν στην πλατεία Πετρινού.
Ακολούθησε συναυλία με το νεανικό συγκτρότημα "48 Ώρες".










Σχετικά Άρθρα
- Γιορτή Πρόληψης και Ελπίδας σήμερα στην Τρίπολη
- Tο βράδυ το έθιμο του Αγιάννη Κλήδονα στον Άγιο Κωνσταντίνο (Ματζαγρά)
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"






