Αντιδήμαρχος Λαγός: "Όσο και να προσπαθούμε να καθαρίσουμε, κάποιοι συνεχίζουν να πετούν ανεξέλεγκτα τα απορρίμματα"
Σε ανάρτησή του, ο Αντιδήμαρχος Γιώργος Λαγός, σημειώνει ... "Οι γιορτές τελείωσαν.
Η πόλη επανέρχεται στη καθημερινότητα της.
Το προσωπικό του Δήμου Τρίπολης δεν σταμάτησε ούτε στιγμή να εργάζεται.
Όσο και να προσπαθούμε να καθαρίσουμε,κάποιοι συνεχίζουν να πετούν ανεξέλεγκτα τα απορρίμματα.
Δυστυχώς είναι τα ίδια σημεία που είχαμε καθαρίσει πριν λίγες ημέρες.
Καθαρισμός ανεξέλεγκτης διάθεσης απορριμμάτων σε Μαγούλα,Ρίζες και κάτω από την γέφυρα της πρώτης εισόδου στήν πόλη από την εθνική οδό.
Ελπίζω να είναι η τελευταία φορά.
Πρόεδροι και πολίτες πρέπει να προστατεύσουν τις περιοχές τους."
Σχετικά Άρθρα
- Θέλετε την αλήθεια για τα 6.000.000 € της Γορτυνίας;
- Ιστορική εξέλιξη για τη Βόρεια Κυνουρία | Εντάχθηκε η ανέγερση του νέου Δημαρχείου στο Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης»
- Παγγορτυνιακή: "Θετική εξέλιξη τα 6 εκ. € αλλά δεν κλείνει ο λογαριασμός"
- Βλάσης: "Απαντάμε με έργα - Νέα χρηματοδότηση 6 εκ. € για την Γορτυνία"
- Παπαντωνόπουλος και Μάρκος στο τμήμα scouting της ΠΑΕ ASTERAS AKTOR
1 σχόλιο
-
Στη γέφυρα ανάμεσα στην Σπάρτης και Τεγέας υπάρχουν σκουπίδια εδώ και μήνες. Παρακαλώ να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες. Ευχαριστώ.






