Κώστας Τζιούμης: «Θέλουμε μια Τρίπολη πιο φιλική για τα Άτομα με Αναπηρία»
Αυτοψία για εργασίες που εξελίσσονται στην προέκταση του πεζοδρόμου στην οδό «Δεληγιάννη» πραγματοποίησε το μεσημέρι της Τρίτης (16/5/2023) ο Δήμαρχος Τρίπολης κ. Κώστας Τζιούμης.
Τα έργα αφορούν παρεμβάσεις επί του πεζοδρόμου, ράμπες ΑμεΑ, κατασκευή όδευσης τυφλών, νέο πεζοδρόμιο και φρεάτια ομβρίων υδάτων.
Ο κ. Τζιούμης σημείωσε σε δηλώσεις του: «Τα ζητήματα προσβασιμότητας αποτελούν προτεραιότητα για τη δημοτική μας αρχή.
Ακούμε τα άτομα με αναπηρία, αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες τους και προχωράμε σε έργα.
Στόχος μας είναι η βελτίωση της καθημερινότητας όλων των πολιτών, με προτεραιότητα στους συμπολίτες μας με κινητικά προβλήματα και προβλήματα όρασης.
Η Τρίπολη πρέπει να γίνει μια πιο φιλική πόλη για τα ΑμεΑ. Αυτό θέλουμε κι αυτό κάνουμε πράξη.
Εξαντλούμε κάθε δυνατότητα που έχουμε για να πετύχουμε αυτό το σκοπό.»
Σχετικά Άρθρα
- Δήμαρχος Γορτυνίας: "Θετική εξέλιξη η νέα χρηματοδότηση 6.000.000 €" - Προανήγγειλε νέες κινητοποιήσεις στα Υπουργεία!
- Έκθεση αγροτικών προϊόντων και γιορτή ρίγανης στον Κοκκορά Γορτυνίας
- Αφιέρωμα στον δήμο Τρίπολης από την εκπομπή Travel Life (vd)
- Αβραμόπουλος: «Ολη η ιστορία είναι μια μπούρδα – Δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά»
- Με διαδρομές στην Αρκαδία ο αγώνας Tour du Péloponnèse
1 σχόλιο
-
Συγχαρητήρια δήμαρχε






